Η μόδα που κατακτά την άλλη πλευρά του Ατλαντικού ακούει στο όνομα «γιαούρτι αλά ελληνικά».
Θα περίμενε κανείς οι ελληνικές εταιρίες να κατέχουν τα σκήπτρα στην αγορά του περιζήτητου επιδορπίου.
Κι όμως,
leader ανακηρύσσεται με διαφορά η εταιρία «Τσομπάνη», που ανήκει στον μόλις 39 ετών Τούρκο επιχειρηματία Χαμντί Ουλουκάγια.
Πρόκειται για μια ταχέως αναπτυσσόμενη οικογενειακή επιχείρηση, που μετρά έξι χρόνια ζωής, κατέχοντας ήδη μερίδιο 9% στο σύνολο της αγοράς γιαουρτιού, με τη ΦΑΓΕ να ακολουθεί με 4%.
Το προϊόν λανσάρεται ως ελληνικό γιαούρτι, ενώ ο υπεύθυνος παραγωγής Μουσταφά Ντογάν εξηγεί ότι το μυστικό που κάνει «πραγματικά ελληνικό» τον «Τσομπάνη» δεν είναι κάποιο συστατικό, αλλά η αγάπη και το πάθος του για το προϊόν.
Το έδαφος στην αμερικανική αγορά προσφέρεται για περαιτέρω ανάπτυξη στο προϊόν συνώνυμο της μεσογειακής διατροφής. Σύμφωνα με στοιχεία της «Wall Street Journal», πλέον ένα στα τέσσερα δολάρια που ξοδεύουν για γιαούρτι οι Αμερικάνοι είναι για προϊόν αλά ελληνικά.
Στο παιχνίδι έχουν εισέλθει τελευταία και οι Yoplait και Dannon, προσπαθώντας με νέα προϊόντα να κερδίσουν μερίδιο πωλήσεων.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η ΦΑΓΕ κατάφερε να σώσει την παρτίδα των οικονομικών μεγεθών της στο α' εξάμηνο του 2011, χάρη στην αμερικανική αγορά.
Η αύξηση πωλήσεων στις ΗΠΑ άγγιξε σε όγκο το 75,4% και σε αξία το 43,7%. Η ελληνική εταιρία είναι αυτή που άνοιξε τον δρόμο για να περάσει το ελληνικό επιδόρπιο στην αντίπερα όχθη.
Αρχικά, οι Αμερικανοί μυήθηκαν στο γιαούρτι μέσω εξαγωγών, ενώ το 2005 ιδρύθηκε η FAGE USA Dairy Industry Inc. και τρία χρόνια αργότερα κατασκευάστηκε και εργοστάσιο για παραγωγή του σήματος Τotal.
Θα περίμενε κανείς οι ελληνικές εταιρίες να κατέχουν τα σκήπτρα στην αγορά του περιζήτητου επιδορπίου.
Κι όμως,
leader ανακηρύσσεται με διαφορά η εταιρία «Τσομπάνη», που ανήκει στον μόλις 39 ετών Τούρκο επιχειρηματία Χαμντί Ουλουκάγια.
Πρόκειται για μια ταχέως αναπτυσσόμενη οικογενειακή επιχείρηση, που μετρά έξι χρόνια ζωής, κατέχοντας ήδη μερίδιο 9% στο σύνολο της αγοράς γιαουρτιού, με τη ΦΑΓΕ να ακολουθεί με 4%.
Το προϊόν λανσάρεται ως ελληνικό γιαούρτι, ενώ ο υπεύθυνος παραγωγής Μουσταφά Ντογάν εξηγεί ότι το μυστικό που κάνει «πραγματικά ελληνικό» τον «Τσομπάνη» δεν είναι κάποιο συστατικό, αλλά η αγάπη και το πάθος του για το προϊόν.
Το έδαφος στην αμερικανική αγορά προσφέρεται για περαιτέρω ανάπτυξη στο προϊόν συνώνυμο της μεσογειακής διατροφής. Σύμφωνα με στοιχεία της «Wall Street Journal», πλέον ένα στα τέσσερα δολάρια που ξοδεύουν για γιαούρτι οι Αμερικάνοι είναι για προϊόν αλά ελληνικά.
Στο παιχνίδι έχουν εισέλθει τελευταία και οι Yoplait και Dannon, προσπαθώντας με νέα προϊόντα να κερδίσουν μερίδιο πωλήσεων.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η ΦΑΓΕ κατάφερε να σώσει την παρτίδα των οικονομικών μεγεθών της στο α' εξάμηνο του 2011, χάρη στην αμερικανική αγορά.
Η αύξηση πωλήσεων στις ΗΠΑ άγγιξε σε όγκο το 75,4% και σε αξία το 43,7%. Η ελληνική εταιρία είναι αυτή που άνοιξε τον δρόμο για να περάσει το ελληνικό επιδόρπιο στην αντίπερα όχθη.
Αρχικά, οι Αμερικανοί μυήθηκαν στο γιαούρτι μέσω εξαγωγών, ενώ το 2005 ιδρύθηκε η FAGE USA Dairy Industry Inc. και τρία χρόνια αργότερα κατασκευάστηκε και εργοστάσιο για παραγωγή του σήματος Τotal.
Νεκταρία Σταμούλη dimokratianews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.