Κερατέα καί σήμερα!!
Ἀνομίες ἐργολάβων, ἀνομίες ὑπαλλήλων, ἀνομίες ὑπουργείων!!!
Τὰ ΜΑΤ καιροφυλακτοῦν!
(Κάπου ἐδῶ μπαίνουν καί κάτι περίεργοι ποὺ πασχίζουν νὰ καπηλευθοῦνἀλλά δὲν ὑπολογίζονται!)
Οἱ κάτοικοι ἐπαγρυπνοῦν!
Καί τὰ γεγονότα ῥέουν….
Ἡ πολιτεία ἀδιαφορεῖ κι ἐπιβάλει!
Ἡ Ἀστυνομία ἀγανακτεῖ ἀλλά παραβρίσκεται!
Οἱ ἐργολάβοι ἐξακολουθοῦν τό ἔργο τους ἀνενόχλητοι!
Τό καζάνι βράζει!
Ἡ ἀνομία σὲ ὅλο της τό μεγαλεῖο!
Δὲν ὑπολογίζονται οὖτε δικαστικές ἀποφάσεις, οὖτε εἰσαγγελικές διαταγές, οὖτε προσωρινά μέτρα!! Κάποιοι μᾶλλον ἀποτελοῦν ἕνα ἀνώτερον κρᾶτος τοῦ γνωστοῦ μας κράτους!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.