ΦΩΝΑΖΕΙ Ο ΚΛΕΦΤΗΣ...
«Μια ηγεσία, που στην πράξη αποδεικνύεται, ότι ουσιαστικά υπονόμευσε τα πραγματικά συμφέροντα τής χώρας και τού λαού (παρ΄ όλο που εμείς, οι αντιπρόσωποι τής θεϊκής ηγεσίας, ορκίζαμε τις πολιτικές ηγεσίες και τούς προσφέραμε αγιασμένη επικύρωση). Και από την άλλη πλευρά, ένας λαός, εμείς, που λειτουργήσαμε ανεύθυνα. Παραδοθήκαμε στην ευμάρεια, στον εύκολο πλουτισμό, και στην καλοπέραση, επιδοθήκαμε στο εύκολο κέρδος και στην εξαπάτηση (στο αχαλίνωτο σεξ, στα σουβλάκια και στις πίτσες, στο ...αχαλίνωτο σεξ, στις προκλητικές καταναλωτικές δαπάνες με τούς μισθούς των 700, 800, 1000 ευρώ - ή ακόμα και με τα επιδόματα ανεργίας των 360 ευρώ, στα ταξίδια στο Μονακό και στο Ντουμπάι και στο αχαλίνωτο σεξ). Δεν προβληματιστήκαμε για την αλήθεια των πραγμάτων» (και τρώγαμε με χρυσά κουτάλια έχοντας ξεχάσει την… εγκράτεια, αφού ούτε 20% δεν είχε φτάσει η ανεργία εκείνη την ευτυχισμένη εποχή, ούτε 2.000.000 έλληνες δεν ήσαν κάτω από το όριο της φτώχειας), τονίζει μεταξύ αλλων η Ιερά Σύνοδος τής Εκκλησίας τής Ελλάδος για τη τακτική, που ακολούθησε η Ελληνική Κυβέρνηση στο θέμα τού μνημονίου (ενώ εμείς, η Εκκλησία, παρακολουθούσαμε παθητικά -και τρώγαμε υπομονετικά από τις ρεμούλες μαζί με τους πολιτικούς- περιμένοντας προβληματισμένοι την Ημέρα της Κρίσεως). Μέσα απο το φυλλάδιό της «Προς τον Λαό», που μοιράζεται στους ναούς, η Εκκλησία εξαπολύει δριμύ κατηγορώ κατα τής πολιτικής ηγεσίας τής χώρας: «Η χώρα μας φαίνεται να μην είναι πλέον ελεύθερη αλλά να διοικείται επί της ουσίας από τους δανειστές μας» (φαίνεται απλώς), δηλώνουν οι συνοδικοί μητροπολίτες. Η πολιτική ηγεσία τής χώρας, που βρίσκεται στο στόχαστρο τής Ιεράς Συνόδου, κατηγορείται, ότι «δεν μπόρεσε να σταθεί υπεύθυνα απέναντι στο λαό, δεν μπόρεσε ή δεν ήθελε να μιλήσει τη γλώσσα τής αλήθειας, πρόβαλε λαθεμένα πρότυπα, καλλιέργησε τις πελατειακές σχέσεις, μόνο και μόνο, γιατί είχε ως στόχο την κατοχή και τη νομή τής εξουσίας» (ενώ η Εκκλησία Α.Ε. δεν είπαμε ποτέ ψέματα, δεν προβάλλαμε ποτέ λαθεμένα πρότυπα «δημιουργικής» μοναστηριακής λογιστικής , δεν καλλιεργήσαμε ποτέ τις πελατειακές σχέσεις, ούτε και τη διαπλοκή με τούς πολιτικάντηδες παρακοιμώμενους των καλογέρων, δεν επιδιώξαμε ποτέ την εξουσία, το χρήμα και τη δύναμη). Ακόμη στο κείμενό της «Προς τον Λαό» η Ιερά Σύνοδος κάνει λόγο για τις «παθογένειες τής κοινωνίας και τής οικονομίας» (στις οποίες παθογένειες δεν εντάσσεται φυσικά η μοναστηριακή off shore παραοικονομία, η εκκλησιαστική φοροασυλία και το «φιλανθρωπικό» ξέπλυμα χρήματος - λέγε με «Μ.Κ.Ο. “Αλληλεγγύη”») και για «πρόσωπα στην πολιτική σκηνή τού τόπου μας, που είναι, εδώ και δεκαετίες, τα ίδια» (ενώ εμείς οι ρασοφόροι είμαστε ίδιοι κι απαράλλαχτοι μόνο εδώ και 160 δεκαετίες - το πιστοποιούν και τα βυζαντινά χρυσόβουλα των οικοπέδων μας). Μάλιστα, οι αρχιερείς αναφέρονται σε «εντολοδόχους» και διερωτώνται: «πως τότε υπολόγιζαν το πολιτικό κόστος, γνωρίζοντας οτι οδηγούν τη χώρα στη καταστροφή και σήμερα αισθάνονται ασφαλείς· γιατί ενεργούν ως εντολοδόχοι; (σε αντίθεση με εμάς που ήμασταν πάντοτε ανεξάρτητοι, όπως τότε, που αφορίζαμε τούς επαναστατημένους τού 1821, ή όπως τότε, που στείλαμε εκείνο το αγιορείτικο καλωσόρισμα στον Χίτλερ). Σήμερα, γίνονται ριζικές ανατροπές (σε δικαιώματα και κατακτήσεις, απέναντι στα οποία σταθήκαμε πάντα αντιμέτωποι ευλογώντας την ελληνοχριστιανική αστυνομία και τους εκάστοτε πραξικοπηματίες), για τις οποίες άλλοτε θα αναστατωνόταν όλη η Ελλάδα και σήμερα επιβάλλονται χωρίς σχεδόν αντιδράσεις» (παρ΄ όλη τη λυσσαλέα αντίδραση τής Εκκλησίας μας Α.Ε., που από την πρώτη στιγμή καλέσαμε τον κόσμο να βγει στούς δρόμους και να εξαπολύσει την Κοινωνική Επανάσταση με πρωτοποριακές διεκδικήσεις όπως: η μή φορολόγηση τής Εκκλησίας μας Α.Ε. και η παραμονή τού προσηλυτιστικού μαθήματος των θρησκευτικών στη διδακτέα ύλη των σχολείων). Μιλώντας για τα μέτρα που εφαρμόζονται, η Σύνοδος δηλώνει: «Τα απαιτούν οι δανειστές μας. Δηλώνουμε, δηλαδή, ότι είμαστε μια χώρα υπό κατοχή και εκτελούμε εντολές των κυρίαρχων - δανειστών μας» (ενώ όταν ήμασταν στη Οθωμανική αυτοκρατορία, δεν ήμασταν υπό κατοχή. Ήμασταν ελεύθεροι, γιʼ αυτό αφορίσαμε και τούς επαναστάτες τού 1805 και τού 1821). (Σ.σ.: Αναζητείστε πολλά σχετικά άρθρα στο ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΟ / ΙΣΤΟΡΙΑ / ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ. Τα πλήρη κείμενα των αφορισμών τής Επανάστασης τού ΄21 υπάρχουν στο βιβλίο Τα υβριστικά κατά των Ελλήνων επίσημα κείμενα τής Ορθοδοξίας, το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν κάνοντας κλικ εδώ). * * * Η Ιερά σύνοδος κάνει όμως και τη αυτοκριτική της τονίζοντας: «Στην Σύνοδο τής Ιεραρχίας εμείς, οι πνευματικοί σας πατέρες, κάναμε την αυτοκριτική μας, θελήσαμε να αναμετρηθούμε με τις ευθύνες μας και να αναζητήσουμε με τόλμη το μερίδιο τής ενδεχόμενης δική μας υπαιτιότητας στην παρούσα κρίση. Ξέρουμε, ότι κάποιες φορές σας πικράναμε, σας σκανδαλίσαμε ίσως (ίσως φάγαμε το καταπέτασμα στα Βατοπέδια, στα ολυμπιακά έργα και στις ολυμπιακές αντιπαροχές, στις off shore, στις φιλανθρωπικές οργανώσεις - φερετζέδες μας και στις μεταξωτές Δεν αντιδράσαμε άμεσα και καίρια σε συμπεριφορές, που σάς πλήγωσαν (δεν καταλάβαμε, ότι σας πηδάγαμε παρέα με τους αγιασμένους πολιτικούς μας). Οι έμποροι τής κατεδάφισης τής σχέσης τού λαού με την ποιμαίνουσα Εκκλησία του εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο και πραγματικά ή κατασκευασμένα σκάνδαλα και προσπάθησαν να διαρρήξουν την εμπιστοσύνη σας στην Εκκλησία» (αλλά δεν θα τα καταφέρουν οι αντίχριστοι, οι ανθέλληνες, οι σατανικές σπορές, που ζητούν να φορολογηθεί η περιουσία του «θεού»). Θεόδωρος Λαμπρόπουλος |
(δεν θα τα καταφέρουν οι αντίχριστοι, οι ανθέλληνες, οι σατανικές σπορές, που ζητούν να φορολογηθεί η περιουσία του «θεού»). ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ?
ΑπάντησηΔιαγραφή-------------------------------------------
Πως να μας φανεί; Μια σαχλαμάρα και μισή φίλε μου η ανάρτηση. Είσαι που είσαι αντιχριστιανός, τουλάχιστόν διάλεγε κείμενα περισσότερο ποιότικά.
Με σεβασμό.
Να κοιταμε την ουσια φιλε μου...Η αληθεια ποναει...Σκεψου λιγο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ποιά είναι η ουσία δηλαδή; Ο αντιχριστιανισμός;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσδιόρισε μου λίγο, τι έστί "ελληνισμός" για σένα, έτσι για να καταλάβω την "ουσία"
ΑπάντησηΔιαγραφή