9 Ιουν 2020

Σοβαρές καταγγελίες από ταξιδιώτες για την καραντίνα: «Καλώς ήρθες στην Ελλάδα... μαύρο χάλι»

Kαταγγελίες από ταξιδιώτες, τόσο από το εξωτερικό όσο και από το εσωτερικό, για το επίπεδο της διαχείρισης της Πολιτικής Προστασίας και των αρμόδιων μηχανισμών στην υγιειονομική αντιμετώπιση των τουριστών, βλέπουν το φως της δημοσιότητας τα τελευταία 24ωρα.
Ο Γερμανός Jörn Hannecke που ταξίδεψε με την κυρία Daniela Hannecke, στην Ελλάδα κατήγγειλε τα εξής με ανάρτησή του στα social media: «Καλώς ήρθες στην ΕΛΛΑΔΑ… Είχαμε σκεφτεί πολύ καιρό να πάμε στην Ελλάδα. Παρακολουθήσαμε όλες τις πληροφορίες της κυβέρνησης για να λάβουμε την απόφασή μας. Τελευταία ειπώθηκε ότι πρέπει να κάνουμε τεστ κορωνοϊού στο αεροδρόμιο. Μας είπαν ότι θα έπρεπε να μείνουμε όλη τη νύχτα σε ένα ξενοδοχείο, εν αναμονή του αποτελέσματος. Κλείσαμε πτήση και η Aegean επιβεβαίωσε ότι θα λάβουμε την πτήση στις 16:00 με τη δοκιμή. Τώρα μπαίνουμε στη δεύτερη νύχτα. Κανείς δεν ...
μας ενημερώνει στο ξενοδοχείο που είμαστε.
Δεν υπάρχουν πληροφορίες για το αποτέλεσμα του τεστ. Πριν από μερικές ώρες πήγαμε στη ρεσεψιόν και με άλλους ενδιαφερόμενους για να συζητήσουμε την κατάσταση ή να ζητήσουμε δικηγόρο. Μας ζήτησαν να επιστρέψουμε στα δωμάτια , με δύο βαριά οπλισμένους αστυνομικούς και μας ενημέρωσαν ότι αν δεν το πράξουμε θα συλληφθούμε και θα πρέπει να πληρώσουμε πρόστιμο 5000 €. Οπότε ούτε δικηγόρος, ούτε τίποτα. Αισθανόμαστε ότι δεν είμαστε σε ευνομούμενο κράτος. Επίσης το φαγητό μοιάζει περισσότερο με φαγητό φυλακής. Παγωμένο και μη βρώσιμο. Δεν ξέρουμε τι να κάνουμε. Υπάρχουν επίσης μερικοί Έλληνες που έχουν επηρεαστεί, οι οποίοι έχουν ήδη προσπαθήσει να λάβουν βοήθεια μέσω τηλεφώνου, δυστυχώς χωρίς αποτέλεσμα. Πωλούν μόνο μικρά μπουκάλια κοκα κόλα ή νερό 0,25 λίτρα για 5 €.
Καμία υπηρεσία δεν υπάρχει για τα δωμάτια. Το όλο θέμα πρέπει να γνωστοποιηθεί στην τηλεόραση και στις ειδήσεις. Και επειδή μερικοί άνθρωποι δεν φαίνεται να καταλαβαίνουν τι αφορά η ανάρτησή μου, θα ήθελα να πω ότι μπήκαμε στη χώρα νόμιμα. Δεν είμαστε τουρίστες, αλλά η κύρια κατοικία μου είναι στη Νάξο. Δεν έχουμε θέμα με την υπακοή στους κανόνες. Αφορά στην επικοινωνία και τον τρόπο αντιμετώπισης των ανθρώπων. Φανταστείτε κάποιον να σας λέει ξαφνικά ότι τώρα πρέπει να μείνετε στο ξενοδοχείο για 14 ημέρες. Ο κυβερνητικός ιστότοπος δεν γράφει καμία λέξη (σ.σ. το αναφέρει σαφώς) σχετικά με αυτό σε περίπτωση που υπήρχε μια υπόθεση covid στο αεροπλάνο. Κανένας από εσάς δεν θέλει να αντιμετωπιστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορείτε να μιλήσετε μόνο με έναν αστυνομικό που λέει απλώς ότι θα σας συλλάβει αμέσως».
Σε μια ακόμη σοβαρή καταγγελία προέβη και ο Alexandros Vrakas, που έγραψε στο facebook: «Πτήση από Στοκχόλμη προς Αθήνα το Σάββατο στις 06-06…ενημερωμένοι πως θα περάσουμε καραντίνα 24ωρων στο ξενοδοχείο περιμένοντας τα αποτελέσματα του covid… Η πτήση γεμάτη από κόσμο χωρίς να τηρούνται τα μέτρα ασφαλείας (1.5 μέτρα απόσταση)… 3 άτομα σε κάθε σειρά ένας δίπλα στον άλλον… Με την άφιξη στην Ελλάδα περιμέναμε τουλάχιστον 3ωρες παραπάνω στο αεροδρόμιο για να κάνουμε το τεστ.. Σε ομάδες 25-30 ατόμων χωρίς και πάλι να τηρούνται τα μέτρα κάναμε τα τεστ και έπειτα επιβιβάστηκαμε σε λεωφορείο όπου καθόμασταν δύο άτομα στις θέσεις χωρίς και πάλι να τηρούμε τα μέτρα… Με την άφιξη στο ξενοδοχειο σε ομάδες και πάλι περνάμε τα κλειδιά για τα δωμάτια.. Το πρώτο δωμάτιο όπου μου δώσανε ήταν αρκετά βρόμικο καθώς υπήρχαν τρίχες στην τουαλέτα και στον νιπτήρα.. Υπήρχε επίσης ένα γυναικείο εσώρουχο στην ντουλάπα του δωματίου(φωτογραφία).. Φυσικά και ζήτησα να αλλάξω δωμάτιο..
Στο 2ο δωμάτιο το ίδιο χάλι.. Τρίχες στα σεντόνια.. Ξεραμενες σταγόνες αίμα στο καπάκι της τουαλέτας… Καθώς κατάλαβα ότι θα επικρατεί το ίδιο χάλι σε όλα τα δωμάτια αποφάσισα να το καθαρίσω μόνος μου όσο γινόταν… Ημέρα 2η… Καθως είναι υποχρεωμένοι να μας σερβίρουν φαγητό (πρωινό μεσημεριανό βραδινό) έχοντας λάβει το πρωινό και το μεσημεριανό δεν έλαβα ποτέ το βραδινό.. Καλώ την reception για να τους πω πως δεν έχω λάβει το φαγητό και μου λένε μόλις ξεκίνησε το σερβίρισμα.. Μετά από 1 ώρα ξανά καλώ για 2η φορά την reception και μου λένε θα έγινε κάποιο λάθος.. Θα τσεκάρουμε την λίστα και θα σας καλέσουμε.. Μετά από 1μιση ώρα ξανά καλώ για 3η φορά και μου λένε η κουζίνα έχει κλείσει δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι γι’ αυτό και δεν μπορούμε να σερβιρουμε το φαγητό τέτοια ώρα… Αφήνοντας με νηστικό για 19 συνεχόμενες ώρες…Αποφασισμένος να φύγω καθώς δεν τηρούνται τα μέτρα καθόλου (διανομή φαγητών… Καθαριότητα δωματίου 1 φορά την μέρα κλπ) στην έξοδο μου με σταματάει η αστυνομία λέγοντας μου πως εάν φύγω θα αναγκαστούν να με συλλάβουν… Μετά το πέρας των 36ωρων που έχουν ορίσει ως μέγιστο όριο για να πάρουμε τα αποτελέσματα και να συνεχίσουμε την καραντίνα στο σπίτι μας…
Τα αποτελέσματα δεν έχουν βγει ακόμα χωρίς να έχουμε λάβει κάποιο λόγο που καθυστερούν(3ημερο με αργία)… 2η απόπειρα να φύγω και μου λένε πως θα συλληφθω γιατί βρίσκομαι παράνομα έξω από την στιγμή που μας φέρονται σαν ζώα.. Σύμφωνα με τον νόμο ΦΕΚ2089 31-05-2020 τεύχος 2..μας λένε πως είμαι υποχρεωμένος να συνεχίσω να βρίσκομαι στο ξενοδοχείο το οποίο είναι απαράδεκτο μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα… Μέσα στην βρωμιά χωρίς φαγητό… Όταν διαβάσαμε το άρθρο διαπιστώσαμε πως δεν έλεγε κατι τέτοιο με αποτέλεσμα να αντιδράσουμε… Η απάντηση ήταν να πάμε στα δωμάτια μας σε διαφορετική περίπτωση να αναγκαστούν να μας πάνε στο τμήμα και θα δεχθούμε κυρώσεις και προστιματα αξίας 5000€…Ενα μαύρο χάλι χωρίς οργάνωση…λέγοντας σου αλλά και άλλα κάνοντας…Συνεχίζω και κρατούμε παράνομα στο ξενοδοχείο… ΕΛΛΑΔΑ 2020″.


Αντίστοιχα, η κα. Stephanie Ploumes Latos, που είναι Ελληνοαμερικανή, καταγγέλει τα ακόλουθα:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.