Απλά μαθήματα "παρασιτικής οικονομίας" (νεοφιλελευθερισμός)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjdsBazHNnDq1Fp-PDXjGsKdn5GEfw4BzX5pSTlREA-2cYnkT1nfBbsi4f3lk7SbLYOlQ8bRA2rxT8Fimut55WXfMVq2kRjX5-5SgaDUxMgkAeJ17rvIld9q58Gmg1tVozXrW5j7T0aTq0/s280/bf4781b43ae2165eed1d0240511903d7_XL.jpg)
Η Fraport παραδέχεται ότι δε διαθέτει το απαιτούμενο κεφάλαιο για την παραλαβή των 14 ελληνικών αεροδρομίων. (έχει χρέος 3,6 δις ! )
Θα κάνει αποεπενδύσεις για να βρει τα κεφαλαία που χρειάζεται ;
θα γίνει ένταξη των αεροδρομίων υπό την Fraport στο «πακέτο Γιούνκερ» με χρηματοδότηση 300 εκατ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων;
ή ...
θα γίνει τραπεζικός δανεισμός από ευρωπαϊκές ή και ελληνικές τράπεζες ;
Το δεύτερο μέλος της κοινοπραξίας, που θα ελέγχει το 35%, είναι η Slentel Limited, μία μονοπρόσωπη εταιρεία συμφερόντων του ομίλου Κοπελούζου.
Εχει κεφάλαιο 5.000 ευρώ !
Το 2013 παρουσίασε μηδενικά έσοδα και ζημία 13.485 ευρώ, με αποτέλεσμα το σύνολο ιδίων κεφαλαίων να διαμορφώνεται σε αρνητικό ποσό 7.755 ευρώ!!
Ο ανεξάρτητος ελεγκτής κατέληξε στο συμπέρασμα μετά από έλεγχο ότι η Slentel πρέπει να κλείσει.
Ο ανεξάρτητος ελεγκτής κατέληξε στο συμπέρασμα μετά από έλεγχο ότι η Slentel πρέπει να κλείσει.
Η συμφωνία για την παραχώρηση των αεροδρομίων επικυρώθηκε το Μάιο από την ελληνική Βουλή.
Κεφάλαιο χ παράγραφος ψ τόμος ζ στο έργο επενδύσεις για μείωση του χρέους της χώρας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.