11 Οκτ 2013

REUTERS Ελληνική ναυτιλιακή υπάρχει πίσω από τα νεα τάνκερ του κρατικού στόλου της Βενεζουέλας, μέσω Νησιών Μάρσαλ





Το Πρακτορείο Reuters αναφέρει ότι ελληνική ναυτιλιακή, βρίσκεται πίσω από το λήζινγκ δεξαμενοπλοίων που κάνει η κρατική εταιρεία πετρελαίου της Βενεζουέλας, ενώ η ίδια δηλώνει ότι το σκάφος που παρέλαβε, ήρθε κατευθείαν από το Κορεάτικο ναυπηγείο.

Να θυμίσουμε ότι για κάθε 653 πλοία σε Κορέα και Κίνα που ναυπηγούν οι Έλληνες εφοπλιστές, ναυπηγούν.. 1 στην Ελλάδα, σύμφωνα με στοιχεία του 2011.

Το Πρακτορείο αναφέρει ότι βάσει των εγγγράφων νηολόγησης, το τανκερ τύπου Suezmax ανήκει σε ναυτιλιακή εταιρεία με έδρα τον Πειραιά, ενώ έχει μισθωθεί άλλο ένα δύο και σχεδιάζεται να αποκτηθούν άλλα δύο Suezmaxes

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το πλοίο άλλαξε ταξινόμηση και σημαία, αφότου καταχωρήθηκε στα Νησιά Μάρσαλ

Τελευταία διαβάζουμε συνεχώς στον Διεθνή Τύπο περίεργα πάρε-δώσε του υπερεθνικού ελληνικου εφοπλιστικού κεφαλαίου.

 Στις 5 Μαρτίου, το Πρακτορείο REUTERS είχε αποκαλύψει οτι Ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες, μεταφέρουν πετρέλαιο στην Συρία, παρά τις κυρώσεις που έχουν επιβληθεί απο την ΕΕ.

Επίσης ακριβώς την ίδια πρακτική, είχε ακολουθήσει και στον εμφύλιο της Λιβύης το 2011, συγκεκριμένος μεγάλος Έλληνας εφοπλιστής.

Επίσης τον Μάρτιο, το REUTERS, είχε κατονομάσει η Ελληνική εφοπλιστική εταιρεία, με έδρα την Βούλα Αττικής, ότι στέλνει πετρέλαιο στην Συρία αξίας τουλάχιστον 55 εκατομμυρίων δολαρίων κάθε μήνα.

Ακόμη, έχει κατηγορηθεί ο Έλληνας εφοπλιστής Καμπής, για παράνομη διακίνηση πετρελαίου υπέρ της Ιρανικής κυβέρνησης, καθως και για χρηματοδότηση, ενώ οι Αμερικανοί έχουν κατηγορήσει τον Βίκτωρα Ρέστη ότι μέσω της ναυτιλιακής του εταιρείας αλλά και μέσω της τράπεζάς του FBB, χρησιμεύε ως βιτρίνα  για το Ιρανικό Υπουργείο Πετρελαίου στην Ελλάδα.

Μάλιστα ο εφοπλιστής έχει δεχθεί σχετική Επιστολή από Αμερικάνο Πρέσβη της Οργάνωσης UANI, με τον Ρέστη στην συνέχεια να μηνύει τον συντακτη της επιστολής.

Το πλέον πρόσφατο σχετικό δημοσίευμα που απασχόλησε τα ξένα ΜΜΕ ήταν η απίστευτη υπόθεση φοροδιαφυγής, Έλληνα εφοπλιστή, που μαζί με την σύζυγό του αγόραζαν αυτοκίνητα και ακίνητα στην Ελλάδα, μέσω ποσών από τις ναυτιλιακές τους εταιρείες.

 





 
H PDVSA μισθώνει δύο μεταχειρισμένα δεξαμενόπλοια Suezmaxαπό ελληνική ναυτιλιακή.


9 Οκτ. (Reuters Η κρατική εταιρεία πετρελαίου της Βενεζουέλας PDVSA έχει μισθώσει δύομεταχειρισμένα πετρελαιοφόρα που ανήκουν σε ελληνική ναυτιλιακήδήλωσαν πηγές της ναυτιλίας την Τετάρτηκαι σχεδιάζεται να αποκτηθούν άλλα δύο Suezmaxes για τη γερασμένο της στόλο, καθώς χρειάζεται επειγόντως σκάφη για τα μεγάλα ταξίδια στην Ασία.

Το επίσημο πρακτορείο ειδήσεων της Βενεζουέλας και η PDVSA, δήλωσαν ότι το πρώτοδεξαμενόπλοιοτο Ρίο Arauca, η οποία έφτασε σε ύδατα της Βενεζουέλας την Παρασκευήήρθε κατευθείαν από το ναυπηγείοΩστόσο, τα έγγραφα νηολόγησης του σκάφους δείχνουν ότι ανήκειστην Tankers Horizonμια εταιρεία που εδρεύει στην Ελλάδα.


Το πλοίοτο οποίο ονομαζόταν Melodiaναυπηγήθηκε το 2011 από το ναυπηγείο της Νότιας Κορέας Samsung Heavy IndustriesΤον Ιούλιο άλλαξε κατάταξηεταιρεία και σημαία, αφότου καταχωρήθηκε στα Marshall Islands.




Ένας broker που βρίσκεται κοντά στις συνομιλίες, είπε ότι αυτό το δεξαμενόπλοιοκαθώς και ένα άλλο δεξαμενόπλοιο Suezmaxαπό την ίδια ελληνική εταιρείαπου ονομάζεται Rio Καρώνη - το παλιό του όνομα ήταν Αμαρυλίς -  χρησιμοποιούνται από την κυπριακή θυγατρική της γερμανικήςεταιρείας Bernhard Schulte Shipmanagement (BSM) για την εξυπηρέτηση του στόλου της PDVSAστο πλαίσιο συμβάσεων χρηματοδοτικής μίσθωσης (leasing).

«Η Βενεζουέλα δεν είναι ο ιδιοκτήτης και δεν εμφανίζεται πουθενά στα έγγραφα των πλοίωνΑυτές οι συμφωνίες έγιναν για να έχει ταχύτερη πρόσβαση σε δεξαμενόπλοια που έχουν ήδη κατασκευαστεί,» είπε ο broker.



Η PDVSA παρήγγειλε 42 νέα δεξαμενόπλοια το 2006 για να επεκτείνει το στόλο της και να μειώσειτο υψηλό κόστος μεταφορών προς χώρες της Ασίας, όπως η Κίνα, η Ινδία και η ΙαπωνίαΑλλά από τότε έχουν παραδοθεί μόνο πέντε δεξαμενόπλοια λόγω των πολλών καθυστερήσεωνέτσι η PDVSAχρειάζεται τώρα τα σκάφη γρήγορα.
Ο υπουργός Πετρελαίου της Βενεζουέλας Ραφαέλ Ραμίρεζ δήλωσε την Παρασκευή ότι το δεξαμενόπλοιο Rio Arauca , το οποίο έχει χωρητικότητα 1 εκατομμύριο βαρέλια"θα ενισχύσει τον στόλο της PDVSA σε κάθε διαδρομήπροκειμένου να ικανοποιήσει τις ανάγκες μεταφορών της εταιρείας."
Ο ίδιος δεν διευκρίνισε την προέλευση του σκάφουςαλλά είπε άλλα τρία δεξαμενόπλοιαSuezmaxes υπηρετούν ήδη τον στόλο της PDVSA.
Παρ 'όλα αυτάοι πληροφορίες του Reuters για τα πλοία δείχνουν ότι μόνο δύο από ταSuezmaxes είναι ενεργές και ταξιδεύουν με νέα ονόματα , αφότου καταχωρήθηκαν εκ νέουκαταχωρήθηκε στις Νήσους Μάρσαλ.


Ο broker πρόσθεσε ότι τα δύο σκάφη φαίνεται να είναι σε καλή κατάσταση και έχουν περάσει όλους τους ελέγχους, με τον τελευταίο να διεξάγεται στο Τόκιο το τρέχον έτος.
"Αν η PDVSA χρειάζεται επειγόντως τα δεξαμενόπλοιααυτό είναι μια επιλογήΌμως η εκμίσθωση των σκαφών μέσω μιας ξένης εταιρείας συνεπάγεται ότι δεν θα προτιμούσαν να προσλάβουν Βενεζουελάνους ως πλήρωμα," δήλωσε ένας άλλος broker.
Η PDVSA είναι ένας από τους μεγαλύτερους πελάτες της Bernhard Shulte. Κάνει χρήση σήμεραοκτώ Lakemaxesτριών πλοίων πολλαπλών χρήσεων για εισαγωγή σιτηρώντο νέο κινέζικο VLCC(Πολύ Μεγάλο Δεξαμενόπλοιο Αργού ΠετρελαίουAyacuchoκαι τα δεξαμενόπλοια Suezmaxes.



Μετάφραση – Απόδοση: LEFTeria-news

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.