# #

4 Δεκ 2012

Θεός: Ένα ανθρώπινο δημιούργημα



Με την αδυναμία να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα οι επί γης αυτόκλητοι αυτοδιορισμένοι αντιπρόσωποι ενός θεού, που αυτοαναιρείται πεθαίνοντας, και μέσα στα στενά πλαίσια τής χαμηλής διανοητικότητας τους, μας πληροφορούν, ότι «ο θεός μάς δοκιμάζει». 

Ωραία πρόχειρη και εύκολη δικαιολογία, που μπορεί να ευδοκιμήσει μόνο μέσα σε ένα στεγνό, στείρο και μαζοχιστικό δογματισμό, αλλά πέφτει σαν χάρτινος πύργος μόλις αρχίσει να λειτουργεί η στοιχειώδης λογική.
Ο άνθρωπος, που δημιούργησε τον θεό είναι εκείνος, που θα πρέπει να δοκιμάζει και να κρίνει τα δημιουργήματα του και όχι το ...
δημιούργημα τον δημιουργό.
Σαν άνθρωπος λοιπόν κι εγώ θέλω να σε κρίνω μεγαλοδύναμε, παντογνώστη και πολυεύσπλαχνε θεέ, γι΄ αυτό και θέλω μια απάντηση, έστω και αν είναι μέσω των επί γης εντεταλμένων σου. 
Μην μου δικαιολογηθείς πως αν έγιναν παρατυπίες η τέλος πάντων πράγματα που δεν έπρεπε να γίνουν, φταίνε οι αυτουργοί και όχι εσύ, γιατί εσύ τους φώτισες να τα κάνουν· τα έκαναν με την συγκατάθεσή σου, γιατί είχες τη δύναμη να τους αποτρέψεις και δεν το έκανες. Άσε λοιπόν τις δικαιολογίες και απάντησε στα ερωτήματά μου δίχως να ξεχνάς, πως εγώ σε έφτιαξα και εγώ σε κρίνω και σε δοκιμάζω και αν χρειαστεί σε υποβαθμίζω η
σε καθαιρώ.

Γιατί επέτρεψες το προπατορικό αμάρτημα; 

Για να με έχεις συνεχώς ένοχο και να παίζεις με τα συναισθήματα μου και τις φοβίες μου;

Γιατί άφησες τον ευσεβή Νώε να μεθά και να ξεβρακώνεται μπρος στα παιδιά του και μετά να τα καταριέται γιατί τον είδαν; (Γένεσις, 9, 20-25).

Γιατί επέτρεψες στον πατριάρχη Αβραάμ και στον γιόκα του Ισαάκ να εκδίδουν τις κυρίες τους και μάλιστα με τόσο υψηλές αμοιβές; (Γένεσις, 12, 1-20).

Γιατί διέταξες τον προφήτη σου Ιεζεκιήλ να υποστεί 190 ήμερες κοπροφαγία και με συνταγές που εσύ ο ίδιος του έδωσες; (Ιεζεκιήλ 4, 16 και 8-17).

Γιατί επέτρεψες στον προφήτη σου Ησαια να σφάξει μέσα σε μια μέρα 800 αλυσοδεμένους αιχμαλώτους και να θέλει τους Ελληνικής καταγωγής κατοίκους τού Κυτίου τής Ταρσού και τής Τύρου σκλάβους, να οργώνουν τα χωράφια των συμπατριωτών του; (Ησαιας 23, 2-18).

Γιατί ενέπνευσες στον προφήτη σου Ιερεμία τη γενική σφαγή και γενοκτονία; Θα τσακίσεις τα έθνη σε κομμάτια, θα καταστρέψεις βασίλεια. Θα τσακίσεις άλογο και καβαλάρη, θα τσακίσεις άρμα και αρματηλάτη. Θα τσακίσεις άντρες και γυναίκες, θα τσακίσεις νέους και γέρους. Θα τσακίσεις νεαρούς και παρθένες, θα τσακίσεις βοσκό και κοπάδι. Θα τσακίσεις αυτόν που οργώνει τη γη και την παρέα του κ.τ.λ.. (Ιερεμίας 51, 20-24).

Γιατί έσπειρες τόσο μίσος κατά των Ελλήνων; (Ιεζεκιήλ 25,16-17, Σοφονίας 2,5-6). Γιατί άφησες τον γιο τού εκλεκτού σου Δαβίδ, Αμνών να βιάσει την αδελφή του Θάμαρ και στη συνέχεα να τον σκοτώσει ο αδελφός του; Δεν ήξερες πως από αυτό το σόι θα κατάγεται ο γιος σου; Τι σόι για θεϊκή καταγωγή είναι αυτό; (2 Σαμουήλ 13, 2-33).

Αυτά είναι λίγα από τα κατορθώματα σου στην πρώτη σου θητεία, Παλαια Διαθήκη. Φυσικά, δεν τα πήγες καλύτερα την επόμενη «Καινή» και συγκεκριμένα:
Μας έστειλες ένα μαχαιροβγάλτη να μας διδάξει αγάπη: «Όποιος δεν έχει μαχαίρι να πουλήσει τον χιτώνα του και να πάρει». «Όποιος δεν μισεί τον πατέρα του και την μάνα του, γυναίκα και παιδιά, αδελφούς και αδελφές, και τον εαυτόν του τον ίδιο, δεν κάνει για μαθητής μου» (Λουκάς 14, 25-27).

Δεν αναφέρομαι στην σύλληψή του από τους Ρωμαίους, μιας και ο Μάρκος μας λέει κάτι, που οι άλλοι ευαγγελιστές διακριτικά αποφεύγουν. (Μάρκος 14, 50-52).
Επέτρεψες σε ένα ρουφιάνο τής Ρώμης, που οι συμπατριώτες του ήθελαν να τον σκοτώσουν πετώντας τον από τα τείχη της πόλης και μόνο η επέμβαση τής Ρωμαϊκής φρουράς τού φρουρίου Αντωνίνα τον γλύτωσε την τελευταία στιγμή, να ξεφτιλίζει το ίδιο σου το δημιούργημα τη γυναίκα και να υμνήσει την δουλεία, για να ευχαριστήσει τους προστάτες του.

Ενέπνευσες στους υποτακτικούς σου τη δημιουργία τού πρώτου στρατοπέδου συγκέντρωσης στη Σκυθοπολη. Επέτρεψες την αγιοποίηση διεστραμμένων εγκληματιών, όπως των Μ. Κωνσταντίνου, Κυρίλλου, Αθανασίου και τόσων άλλων υποκειμένων. Ενέπνευσες και επέτρεψες το βανδαλισμό μνημείων των πολιτισμών πριν από την έλευση τού μισαλλόδοξου δογματισμού τού ενός θεού καταστροφέα.
Όπως βλέπεις, ούτε και στη δεύτερη ευκαιρία σου τα κατάφερες, και καθώς λένε και τα κιτάπια σου: Μένε μένε τεκέλ ουφαρσίν, που σημαίνει, μετρήθηκες, ζυγίστηκες, βρέθηκες σκάρτος. Μήπως είναι καιρός να πάρεις σύνταξη μπας και κανένας άλλος τα καταφέρει καλύτερα;
* * *
Η μεγάλη αλήθεια ειπώθηκε από τον Αριστοτέλη: «Ο αρχαιότερος θησαυρός, που μας άφησαν οι προγονοί μας των υψηλών και πολύ μακρινών χρόνων, ήταν η ιδέα, ότι οι θεοί είναι στην πραγματικότητα άστρα και δεν υπάρχουν άλλοι». Τόσα πολλά με τόσο λίγες λέξεις. Όσο για τον Πρωταγόρα, φρόντισαν οι Ταλιμπαν σου να μην μείνει τίποτα. «Σοφός είναι εκείνος, που γνωρίζει αρχαίες απάτες θεών και ανθρώπων» (Αβέστα).
Χ.

5 σχόλια:

  1. ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΕΝΑ ΕΥΓΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ..αλλα αντ'άλλα της παρασκευής το γάλα είσαι αδερφέ. οτι νάναι γράφεις. Κάτσε διάβασε μηπως καταλάβεις τιποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΚΑΛΟ ΛΟΓΟ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ
    ΦΙΛΤΑΤΕ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.