14 Νοε 2012

Δηλαδή Γκεμπελίσκε δημοσιογράφε και πολιτικέ η αιτία για επανάσταση στην Αργεντινή είναι ότι έχουν εξαφανιστεί οι…κούκλες Barbie από τα ράφια;


Δηλαδή κεμπελίσκε δημοσιογράφε και πολιτικέ η αιτία για επανάσταση στην Αργεντινή είναι ότι έχουν εξαφανιστεί οι…κούκλες Barbie από τα ράφια;
Πρώτη η ειδηση στα ΜΜΕ η διαδήλωση στην Αργεντινή εναντίον της προέδρου της … 
Έτσι μετά από την συμπάθεια τους τα ΜΜΕ ως προς τους Λίβυους αντάρτες ισλαμοφασίστες, τους διαδηλωτές εναντίον του Πούτιν, τους μισθοφόρους ισλαμοφασίστες αντάρτες της Συρίας, την αγαπητή αντιπολίτευση της Βενεζουέλας, σειρά έχει η αντιπολίτευση της Αργεντινής!!!
Τα ελληνικά ΜΜΕ φυσικά τάσονται υπέρ των αδυνατών όλου του κόσμου εκτός της Ελλάδας! 
Περίεργο! 
Στην χώρα μας πραγματοποιείται μια οικονομική γενεοκτονία (αριθμόντας ακόμα και χιλιάδες αυτοκτονίες τα τελευταία χρόνια -που φυσικά τα ΜΜΕ…έχουν πάψει να αναφέρουν-)
Τι πέτυχε η κακιά πρόεδρος της Αργεντινής και θέλουν να την διώξουν;

Από το Μάρτιο του 2011, η κυβέρνηση της Αργεντινής αποφάσισε ότι οι εισαγωγείς αυτοκινήτων της χώρας είναι υποχρεωμένοι να προχωρούν σε εξαγωγές εγχώριων προϊόντων ίσης αξίας με τις εισαγωγές τους. 
Προ ημερών έγινε γνωστό ότι ο επικεφαλής της BMW Group στην Αργεντινή χρειάστηκε να αναλωθεί σε μήνες διαπραγματεύσεων με τις αρχές της χώρας, προκειμένου να εκτελωνίσει περίπου 500 οχήματα που στοιβάζονταν σε λιμάνι έξω από το Μπουένος Άιρες. 
Τελικά τα κατάφερε, αναλαμβάνοντας την υποχρέωση να εξάγει από την Αργεντινή ίσης αξίας (με τις 500 BMW) ποσότητες κατεργασμένου ρυζιού, καθώς και δερμάτινες ταπετσαρίες και εξαρτήματα αυτοκινήτων.
Σε παρόμοιες περιπέτειες έχουν μπλέξει και άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες: η Porsche συμφώνησε να εξάγει από την Αργεντινή ελιές και κρασί, προκειμένου να εισάγει στη χώρα οχήματα αξίας 8 εκατ. δολαρίων. Η Subaru συμφώνησε να εξάγει ζωοτροφές για ορνιθοτροφεία, η Hyundai άρχισε να πουλάει αλεύρι σόγιας στο Βιετνάμ, ενώ η Mitsubishi άρχισε να πουλάει… φιστίκια.
Διαβάζουμε επίσης ότι “η κυβέρνηση της οποίας δέχεται τα τελευταία χρόνια «πυρά» από διεθνείς οργανισμούς και ξένους οίκους για την αξιοπιστία των στατιστικών που δίνει στη δημοσιότητα” ενώ οι διεθνεις οίκοι είναι εγκυρότατοι;
Τέλος διαβάζουμε το εκπληκτικό
Αυτοί οι ασφυκτικοί περιορισμοί έχουν οδηγήσει σε ελλείψεις προϊόντων από την αγορά της Αργεντινής: σύμφωνα με το Bloomberg BusinessWeek, οι κούκλες Barbie έχουν εξαφανιστεί από τα ράφια, όπως και το αλκοολούχο ποτό Jägermeister. Εταιρείες όπως οι Ralph Lauren, Cartier και Louis Vuitton έχουν κλείσει τα καταστήματά τους στο Μπουένος Άιρες, ενώ μεταξύ των προϊόντων που είναι σχεδόν αδύνατο να βρεθούν είναι οι… ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες. Άλλες ελλείψεις, σε φάρμακα και ιατρικές συσκευές, είναι σαφώς σοβαρότερες: οι αυτόματες ενέσεις επινεφρίνης (που χρησιμοποιούνται π.χ. σε περιπτώσεις αλλεργικού σοκ) της εταιρείας EpiPen αποτελούν είδος προς εξαφάνιση.
Δηλαδή σύμφωνα με το Bloomberg BusinessWeek η αιτία για επαναστάση είναι ότι έχουν εξαφανιστεί οι κούκλες Barbie από τα ράφια;
Γκεμπελισκε δημοσιογράφε τα παραπάνω ήταν τακτική στις εμπορικές σχέσεις μεταξύ των κρατών μέχρι την δεκαετία του 80! 
Αυτό που κάνει η Αργετινη είναι να μάχεται να τα βγάλει πέρα με τους δικούς της πόρους! 
Κατάλαβες τι πέτυχε η Αργετινή… πληρώνει τους κολοσσούς βιομήχανους σε αγροτικά προιόντα και όχι σε συνάλαγμα!

http://seisaxthia.wordpress.com/

1 σχόλιο:

  1. και εδω εχουν εξαφανισθει τα φαρμακα αλλα δεν μιλαει καν ενα απο τα φθηνα τσολια των ΜΜΕ και μπλουμμπεργκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.