13 Απρ 2012

Πείραμα – Άγιο Φως...Δείτε το βίντεο !!!


Ο ερευνητής Μιχάλης Καλόπουλος ανάβει κεριά δίχως αναπτήρα, μπροστά στην τηλεοπτική κάμερα και ενώπιον πιστών της σκοταδιστικής θρησκείας του χριστιανισμού. 
πηγη

5 σχόλια:

  1. Μονο που το Αγιο φως στα πρωτα λεπτα δεν σε καιει, γιατι δεν το βαζει και ο κ. Καλοπουλος στα μουτρα του να γελασουμε λιγο?
    Μαπα το βιντεο παιδια, το Αγιο Φως υπαρχει και μαρτυρα την αληθεια της ορθοδοξιας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελα να σου βαλω το αγιο φως στα δικα σου μουτρα να δουμε αν καιγεσαι αρχιdοεμπρεομακακα.
    Εγω εβαλα αγιο φως στην κυλοτα ενος παπα και καηκε και η κυλοτα [κοκινη ηταν] και η .ωλοτρυπις του παπα.
    επισης ο αρχιτετοιος λιαπης πρωην Θηβων εκαψε με το αγιο φως τα μπαλακια του πακιστανου που τον δηπουσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΙΔΟΥ ΤΟ ΙΕΡΟΝ ΦΩΣ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟΝ!!!

    Ιερά σιωπή!
    Να ηχήσει όλος ο αιθέρας, η γη, η θάλασσα και οι πνοές των ανέμων.
    Όρη και Τέμπη σιγήστε.
    Ήχοι και φωνές πουλιών παύσατε.
    Γιατί μέλλει να μας συντροφεύσει ο Φοίβος, ο Φωσφόρος Βασιλεύς.

    Απόλλωνα, θεέ του ήλιου και της ιδέας του φωτός,
    στείλε τις ακτίνες σου και άναψε την ιερή δάδα
    Και συ, ω Δία, χάρισε ειρήνη σ' όλους τους λαούς της Γης...

    Έστ΄ήμαρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται και ες αεί έσεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ-ΙΕΡΕΙΕΣ

    http://www.youtube.com/watch?v=yKw2vEKdkCU&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Για την επιστήμη της ιστορίας χριστός δεν υπήρξε".
      Μπέρτραντ Ράσελ (Βρετανός φιλόσοφος).

      Οι μελετητές της Καινής Διαθήκης οδηγούνται ανάμεσα σε δυο κόσμους, σε έναν όπου ο θεολογικός Ιησούς («ο υιός του Θεού») βρίσκεται στην κεντρική σκηνή – αλλά αυτός ο Ιησούς βέβαια αναγνωρίζεται ως θέμα πίστεως –
      και σε έναν άλλον κόσμο, τον «κόσμο του ιστορικού Ιησού».

      Είμαστε σίγουροι ότι η Ιερουσαλήμ υπήρχε, όπως και ο Ηρώδης, οι Φαρισαίοι και οι Ρωμαίοι, γιατί όχι και ένας Ιησούς;

      Οι ιστορικοί δεν είναι απαραίτητα δεσμευμένοι με κάποιο ειδικό ενδιαφέρον για το θέμα του Ιησού – και είναι όλοι καλά πληροφορημένοι για την αμφιλεγόμενη φύση του. Ένας μελετητής που ανακοινώνει ότι πιστεύει ότι δεν υπάρχει ιστορικά κάποιος Ιησούς είναι πιο πιθανόν να αντιμετωπίσει την περιφρόνηση.

      Έτσι οι περισσότεροι μελετητές, μεγαλωμένοι και εκπαιδευμένοι σε μια χριστιανική κουλτούρα είναι ικανοποιημένοι είτε με το να υποθέτουν ότι ο Ιησούς υπήρξε (και υποκύπτουν στις γνώμες των "ειδικών" της Βίβλου που είναι άνθρωποι της πίστεως)

      Αυτή η «ασφαλής» και άτολμη επιλογή διατηρεί ταυτόχρονα την «ασάφεια» ενός ξυλουργού σε ένα αρχαίο, επαρχιακό, απομονωμένο τόπο («η ανυπαρξία αποδείξεων δεν είναι απόδειξη της ανυπαρξίας») και μια ακαδημαϊκή αποστασιοποίηση από «θέματα πίστης» τα οποία ανύψωσαν αυτόν τον υποτιθέμενο αφανή "διδάσκαλο" σε μια εικονική θέση.

      Για τη ζωή του Ιησού δεν υπάρχουν σημαντικές πληροφορίες, εκτός των Ευαγγελίων, τα οποία όμως, όπως όλα τα βιβλία των θρησκειών, δεν είναι ιστορικά συγγράμματα.

      Τα βιβλία της Καινής Διαθήκης γράφτηκαν σύμφωνα με μελέτες αρκετά χρόνια μετά τον υποτιθέμενο θάνατο του Χριστού, από περισσότερους από έναν συγγραφείς, οι οποίοι δεν είναι ιστορικοί, είναι ασαφή, ατεκμηρίωτα, γεμάτα
      παραλογισμούς και αντιφατικά. Τα πρωτότυπα δεν έχουν διασωθεί, ενώ αρχαιότερο θεωρείται ένα αντίγραφο του 2ου αι. μ.Χ., που βρέθηκε στην Αίγυπτο.

      Σε μια εποχή όπου η τυπογραφία αποτελούσε επιστημονική φαντασία, ο μόνος τρόπος εξάπλωσης ενός χειρογράφου ήταν η αντιγραφή του με το χέρι. Μια τέτοια τεχνική γεννούσε πολλά προβλήματα, γιατί εκτός από τα όποια λάθη στη μετάφραση (διαμάχες πάνω στη μετάφραση της Βίβλου συνεχίζονται μέχρι σήμερα), σκόπιμα πολλές φορές ο μοναχός-γραφέας προσέθετε ή αφαιρούσε κομμάτια από το κείμενο, ανάλογα με τις τάσεις του δόγματος που επικρατούσαν εκείνη την εποχή.

      Αμέτρητα αποσπάσματα από τη Βίβλο αμφισβητούνται ή αποδίδονται σε άλλους συγγραφείς, όπως για παράδειγμα το απόσπασμα που χρησιμοποιήθηκε για να τεκμηριώσει το αλάθητο του Πάπα (Κατά Ματθαίον 16,16-19).

      Αλλά ακόμα και ανώτεροι εκκλησιαστικοί παράγοντες υποβαθμίζουν τη σημασία των Ευαγγελίων, αναφέροντας ότι: «Πηγή της πίστεώς μας δεν είναι τα Ευαγγέλια… αλλά η αποκαλυπτική αλήθεια… όπως καθορίστηκε και οριοθετήθηκε από τις Οικουμενικές Συνόδους» (μητροπολίτης Ναυπακτίας Ιερόθεος, ΤΟ ΒΗΜΑ, 15/4/2006).
      Αυτό σημαίνει ότι τίποτα σταθερό (γραπτό) δεν υπάρχει, παρά τις συνεχείς αναφορές σε λόγια που είπαν ο Ιησούς, ο Παύλος, ο Πέτρος κλπ. Για κάθε εποχή ισχύει λοιπόν αυτό που επιβάλλει η συγκυρία και εξυπηρετεί τον εκκλησιαστικό μηχανισμό. Έτσι, «η χριστιανική πίστη προσαρμόζεται στις συνθήκες και στα αιτήματα κάθε τόπου και κάθε εποχής» (προμετωπίδα θεολογικής Σχολής Πανεπ. Αθήνας) – τουτέστιν ο ορισμός του καιροσκοπισμού.

      Διαγραφή

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.