23 Μαΐ 2011

Μπινελικια . . . αγιων !!!


«Αγίων» μ π ι ν ε λ ι κ ί ω ν, Απάνθισμα

(Όσοι δεν έχουν υπομονή να διαβάσουν το αρχικό κείμενο, μπορούν να πάνε προς το τέλος και να απολαύσουν μπινελίκια, ελευθερίαν έχωμεν)
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
1ο επεισόδιο
Ενώ ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος ετοίμαζε τις βαλίτσες του για ολιγοήμερο ταξίδι αναψυχής (Ελευθεροτυπία 12.02.07), μια ομάδα μητροπολιτών συγκέντρωνε τις τελευταίες υπογραφές. Οι μητροπολίτες σε τετρασέλιδη επιστολή τους προς τον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο δηλώνουν αδυναμία, όπως λένε, να ακολουθήσουν την εκκλησιολογική εκτροπή του σχεδίου νόμου για τα εκκλησιαστικά δικαστήρια. Όπως αναφέρουν απευθυνόμενοι στον Αρχιεπίσκοπο «το σχέδιο νόμου που έγινε από επιτροπή που ήσασταν πρόεδρος “προσβάλλει” κραυγαλέως την εκ της πίστεως ημών απορρέουσαν εκκλησιολογίαν, επί της οποίας εδράζεται η υπόστασις της Αγίας και Καθολικής του Χριστού Εκκλησίας».
Δηλαδή πρόκειται για απάντηση των 12 μητροπολιτών που τον περασμένο Δεκέμβριο απευθύνθηκαν στο Φανάρι ζητώντας την παρέμβασή του για όσα «αντικανονικά» προβλέπει το σχέδιο νόμου για τα εκκλησιαστικά δικαστηρία. Τότε ο Αρχιεπίσκοπος έστειλε επιστολές στους μητροπολίτες κατηγορώντας τους για «αντιδεοντολογική» συμπεριφορά γιατί απευθύνθηκαν στο Οικουμενικό Πατριαρχείο και όχι μέσω της Ιεράς Συνόδου. Υπογραμμίζουν το ρόλο τού εκάστοτε Οικουμενικού Πατριάρχη εντός της Εκκλησίας. Έχει, όπως αναφέρουν, την ευθύνη για τη διασφάλιση της εφαρμογής των όρων και των προϋποθέσεων του Αυτοκέφαλου. Και μιλούν για δύο ειδών αρχιερείς εντός της Εκκλησίας της Ελλάδος. Εκείνους που υπάγονται στην Εκκλησία της Ελλάδος και εκείνους που ανήκουν στο Οικουμενικό Πατριαρχείο (Νέες Χώρες). Φαίνεται ξεκάθαρα ότι με κάθε κόστος οι μητροπολίτες θα συνεχίσουν να τηρούν την ίδια στάση αγνοώντας τον Χριστόδουλο.
Η επιστολή προς το Φανάρι, προκάλεσε την αντίδραση του Χριστόδουλου, είχαν υπογράψει τον περασμένο Δεκέμβριο οι μητροπολίτες: Θηβών Ιερώνυμος, Περιστερίου Χρυσόστομος, Μυτιλήνης Ιάκωβος, Νέας Ιωνίας Κωνσταντίνος, Μαντινείας Αλέξανδρος, Τρίκκης Αλέξιος, Γουμενίσσης Δημήτριος, Φιλίππων Προκόπιος, Ιερισσού Νικόδημος, Διδυμοτείχου Νικηφόρος, Ζακύνθου Χρυσόστομος και Μεγάρων Βαρθολομαίος. Ο Ιωαννίνων Θεόκλητος είχε απευθυνθεί στον Οικουμενικό Πατριάρχη όσο και στον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο για το θέμα του σχεδίου νόμου για τα εκκλησιαστικά δικαστήρια έχοντας τις ίδιες θέσεις με τους άλλους 12 μητροπολίτες. («Ελευθεροτυπία» 12.02.07)
2ο επεισόδιο
Αιφνιδιαστικά και χωρίς προειδοποίηση, ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος ανακοινώνει ένα απόγευμα Σαββάτου συγκαλεί εκτάκτως την Ιεραρχία για να γίνουν εκλογές στις Μητροπόλεις Μεσσηνίας και Τριφυλία. Σχεδιάζει την «επιστροφή του Ασώτου Θεοκλήτου Κουμαριανού», είχε κάνει βεβαίως της παρασκηνιακές του κινήσεις, τηλέφωνα κλπ. κλπ. Ο Θεόκλητος με τη παραίτησή του πριν δυο χρόνια, λειτούργησε σαν κυματοθραύστης και ως άλλοθι της «εκκλησιαστικής κάθαρσης» (όποιος την είδε να μου το γράψει). Οι καταγγελίες για «ανήθικο βίο» και «εκκλησιαστική παρέκκλιση» δεν βρήκαν το στόχο τους. Από πρώην Θεσσαλιώτιδος ο Θεόκλητος έγινε μητροπολίτης Βρεσθένης.
Αυτόν λοιπόν τον Θεόκλητο Βρεσθένης θέλησε να τον επιβάλει για την θέση του Μητροπολίτη Μεσσηνίας και Τριφυλίας. Στις εκλογές λοιπόν, ο δήμαρχος Καλαμάτας Παναγιώτης Νίκας αντιτάχθηκε στην υποψηφιότητα Θεόκλητου, δηλώνοντας ότι δεν επιθυμεί μητροπολίτη που έχει γίνει γνωστός «για καλό ή για κακό».
Στην λεγόμενη «εκκλησιαστική αντιπολίτευσης» της Ιεραρχίας, υπήρξαν αντιδράσεις....
Στέλνει και μια επιστολή ο μητροπολίτη Ζακύνθου Χρυσόστομου προς τα μέλη της. Στο κείμενο αναφέρει ότι δέχτηκε τηλεφώνημα από το μητροπολίτη Βρεσθένης Θεόκλητο, ο οποίος του ζήτησε την ψήφο του. «Σας υπενθυμίζω, δήλωσε, ότι πρόκειται περί του Κέντρου του “Τσουναμιού”, το οποίο έπληξε αποκλειστικώς το περιβάλλον του Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου. Αναφέρει ειρωνικά για την «Αλληλεγγύη μας» (την ΜΚΟ) και στην συνέχεια γράφει: «Σεβασμιότατοι και οι δύο προαναφερόμενοι ποντάρουν στις δικές Σας ασθενείς αντιστάσεις, οι οποίες, εάν επιτέλους δεν αφυπνισθούν ενώπιον αυτής της νέας και κραυγαλέας περιφρονήσεως του λαϊκού φρονήματος, δικαίως θα ομιλούν εκείνοι περί “ποίας καθάρσεως”, μουρμουρίζοντας φωναχτά πλέον “Ασ’ τους, μωρέ, όλοι τους τα ίδια είναι!”…»
Σε ελάχιστο χρόνο ομάδα πιστών οργάνωσε «συντονιστική επιτροπή κατά της εκλογής Θεόκλητου» και με κείμενό της σχεδόν ταυτίστηκε με τις θέσεις του μητροπολίτη Ζακύνθου που ζητούσε την αφύπνιση των ιεραρχών στους σχεδιασμούς Χριστόδουλου.
«Εμβρόντητος ο μεσσηνιακός λαός πληροφορήθηκε ότι ο αρχιεπίσκοπος κ. Χριστόδουλος προτείνει ως διάδοχο του μακαριστού επισκόπου μας κυρού Χρυσοστόμου τον πρώην Θεσσαλιώτιδος κ. Θεόκλητο. Εναν κληρικό, ο οποίος φέρεται αναμεμειγμένος στο παραδικαστικό κύκλωμα και εξαιτίας του επί μήνες διεσύρετο η Εκκλησία στα ΜΜΕ», αναφέρουν μεταξύ άλλων στην ανακοίνωσή τους τα μέλη της συντονιστικής επιτροπής και συνεχίζουν σε άλλο σημείο: «Μας είναι αδιανόητο ότι αυτά τα πνευματικά αναστήματα θα τα διαδεχτεί ο μέντορας του προφυλακισμένου Γιοσάκη και του αποσχηματισμένου Κουλουσούσα. Ο εν λόγω κληρικός παραδέχθηκε ότι προωθούσε σε καίριες θέσεις της εκκλησιαστικής διοίκησης τον Γιοσάκη και τελικά παραιτήθηκε από τον θρόνο του. Μας είναι αδιανόητο ότι γι’ αυτά τα κατορθώματά του θα του δοθεί ως “έπαθλο” η διαποίμανση της τοπικής μας εκκλησίας».
Υπό το βάρος των πολιτικών πιέσεων όχι μόνο παραγόντων της πόλης της Καλαμάτας που προέρχονται από τη Δεξιά, αλλά και στελεχών της κυβέρνησης, ο αρχιεπίσκοποςδεν τήρησε την υπόσχεση που έδωσε στο πνευματικό του τέκνο.
Μετά την απόσυρση της υποψηφιότητας Θεόκλητου, ο αρχιεπίσκοπος κατέληξε στον αρχιμανδρίτη Χρυσόστομο Σαββάτο…
Ο Θεόκλητός μας λοιπόν μένει «Βρεσθένης», δεν γίνεται Μεσσηνίας.
3ο επεισόδιο
Το Ποντίκι στις 22.3.2007 μας πληροφορεί ότι:
Οι της Ιεράς Συνόδου για να βρουν τους «Φρουρούς της Ορθοδοξίας» που έκαναν άνω – κάτω δεσποτάδες, αρχιμανδριτάδες, εφημέριους, διακάκια και πιστούς τις παραμονές των εκλογών των νέων μητροπολιτών Μεσσηνίας και Τριφυλλίας και Ολυμπίας με τα ανυπόγραφα κείμενα που εστάλησαν σε όλα τα μέλη της Ιεραρχίας και στους διάφορους οφικιάλιους της Μονής Πετράκη, ένθα κατοικοεδρεύει η κορυφή της ημετέρας Ορθοδοξίας. Δεν βρήκαν άκρη κι επιστράτευσαν ακόμη και ιδιωτικούς ντετέκτιβ, ορισμένους από τους οποίους απολαμβάνουμε στα τηλεοπτικά πρωινάδικα και μεσημεριανάδικα.
Το μόνο συμπέρασμα που κατάφεραν να βγάλουν οι σύγχρονοι «Σέρλοκ Χολμς»ήταν πως πιθανώς οι αποστολείς των εμετικών φακέλων στα γραφεία της οδού Ιασίου της Ιεράς Συνόδου πρέπει να είναι παπάδες της Αρχιεπισκοπής Αθηνώνέμπλεοι χριστιανικής αγάπης, που ανέλαβαν να φέρουν εις πέρας τη βρόμικη δουλειά για να πλήξουν πρόσωπα και υπολήψεις των πρωτοκλασάτων της εκκλησιαστικής ιεραρχίας.
Aπάνθισμα επιθέτων
Θέλετε, καλοί μας χριστιανοί, για την επιμόρφωσή σας να πάρετε μια γεύση απ’ αυτό το απάνθισμα φράσεων, λέξεων, επιθέτων, για να δείτε τι πλούτο λεξιλογικό έχουν οι ερίφηδες όταν είναι να θάψουν ο ένας τον άλλον;
Ακούστε πώς στόλιζαν τους εν Χριστώ αδελφούς τους:
Αρσενική πόρνη, πουστόγερος, γομάρι, έκφυλος, κίναιδος, αρχικίναιδος, πισωγλέντης, γυναικωτός, λούστρος, τομάρι, αλήτης, γύφτος, πόρνος, μιζαδόρος, μαέστρος της διαπλοκής, τρέμων από τα οπίσθια, πορνικό στοιχείο, αποδεδειγμένα κλέφτης και ομοφυλόφιλος.
Κι ακόμη παραθέτουν τα εξής χριστιανικάκλέφτης χηρών και ορφανών, κλέφτης των παγκαριών, ρασοφόρος δαίμονας, θαμών δυσόσμων νεανικών δωματίων, Εωσφόρος, πόρνη αδερφή, Αντίχριστος, γυνή που γυρίζει μονίμως τα οπίσθια, βιτσιόζος, σιδηροδέσμιος αδελφάτου.
Κι αν δεν φτάνουν αυτά, οι ευσεβείς ρίχνουν… κι άλλα κοσμητικά επίθετα που, αν τα άκουγε ένας κανονικός άνθρωπος, θα έπαιρνε πέτρες και δεν θα άφηνε αρτιμελή να κυκλοφορεί δίπλα του.

Απολαύστε κι’ άλλα
:
Ηλίθιος, ρεμάλι, καραγκιόζης, γουρούνι, «Γανυμήδης», μαύρος ως πίθηκος, ανίκανος και ανώμαλος, τσαρλατάνος, άπατος και αχόρταγος, βοθρώδης, δαιμονοκρατούμενος, ανθρωποειδές, ανήθικος, διεφθαρμένος και αλήτης, αρχιαλήτης, σατανικό πρόσωπο, σατανικό καρκίνωμα της Εκκλησίας, Αγιος πανούργος, φουκαριάρης που έγινε πάμπλουτος, ανάξιος, φιλοχρήματος, πρώην περιπτεριούχος, μούτσος ηλεκτρολόγος και ξενοδοχοκαμαριέρης που φόρεσε το ράσο, δοτός.
«Αγια» μπινελίκια
Θέλετε κι άλλα; Δώστε βάση αν το βαστάει η καρδιά σας και η όρεξή σας να ακούει εκκλησιαστικά… μπινελίκια:
Ασήμαντος χωρικός, δέσμιος δαιμονικών ατόμων, πρωτομάστορας της οικονομικής ρεμούλας, ρασπουτίνος, ρασπουτίνος πατερούλης, πωρωμένος, καλοπερασάκιας, πρώην ρακένδυτος που τα κονόμησε, αχαρακτήριστος, άπληστος με το ένα πόδι στον τάφο, άθλιος με τα δυο πόδια στην κόλαση, σβούρας, μονίμως χασμώμενος και ντοπαριζόμενος, συνεταίρος του εκκλησιαστικού υποκόσμου, πιόνι, συνεταίρος του Πάπα, φαιδρός αγιότατος, σαμάρι, «βεντούζα» και «πεθερά», «σύζυγος αρσενικοθήλυκου», υπηρέτης πορνικών και υλικών αμαρτιών, αρχιρουφιάνος, ωραιοπαθής και βλαξ, φαιδρός, έχων σαθρά και δαιμονική καρδία, «μαύρος».
Ημαρτον, Θεέ μου!..
πηγές
Ελευθεροτυπία 12.02.07 http://www.enet.gr/online/online_hprint?q=%C8%E5%FC%EA%EB%E7%F4%EF%F2&a=&id=61969324
Ελευθεροτυπία 12.03.07 http://www.enet.gr/online/online_hprint?q=%C8%E5%FC%EA%EB%E7%F4%EF%F2&a=&id=71060388
Ελευθεροτυπία 13.03.07 http://www.enet.gr/online/online_hprint?q=%C8%E5%FC%EA%EB%E7%F4%EF%F2&a=&id=10634596
Το Ποντίκι 22.03.07

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.