11 Οκτ 2010

ποτέ δεν κατάλαβα γιατί πρέπει τα παιδιά στο σχολείο να μετέχουν, εκτός της ελληνικής παιδείας (λέμε τώρα), και της χριστιανικής, και δη της ορθοδόξου, παιδείας. Αρμόδια γι’ αυτό δεν είναι τα Κατηχητικά;


Και τα Κατηχητικά τι θα κάνουν δηλαδή;

Οι  φτωχουληδες  του "καλου" θεουλη
Από τους Ρεπόρτερ του Δρόμου του "Π". Το κείμενο δεν έχει υποστεί καμία επεξεργασία.
Δράση θα αναλάβει, λέει, η Ιερά Σύνοδος γιατί εντόπισε σημάδια «αποχριστιανοποίησης» στα σχολικά βιβλία. Όμως ποτέ δεν κατάλαβα γιατί πρέπει τα παιδιά στο σχολείο να μετέχουν, εκτός της ελληνικής παιδείας (λέμε τώρα), και της χριστιανικής, και δη της ορθοδόξου, παιδείας. Αρμόδια γι’ αυτό δεν είναι τα Κατηχητικά;
Δεν λέω, ο ελληνικός πολιτισμός είναι στενά, στενότατα συνδεδεμένος με τον Χριστιανισμό, και ως ένα σημείο διαμορφώθηκε από αυτόν(εεε  οχι  βεβαια! καμια σχεση ο Ελληνισμος  με τον Χριστιανισμο, μην κουφαθουμε  κιολας !) Και δεν λέω, η Εκκλησία υπήρξε στο παρελθόν φορέας της εκπαίδευσης(παπαριες λεμε τωρα?). Ωστόσο, φαίνεται να ξεχνάμε ότι όλοι οι Έλληνες δεν είναι χριστιανοί ορθόδοξοι, δεν είναι καν χριστιανοί(αλλα  ειναι Ελληνες πολλοι απ αυτους.Να μην κοιταμε μονον τα διαιωματα των ξενων, υπαρχουν και Ελληνες που δεν ειναι εβραιοθρεμμενοι)
Ας προσπεράσουμε το γεγονός ότι η σύσταση της ελληνικής κοινωνίας έχει αλλάξει και ότι στα σχολεία σήμερα φοιτούν παιδιά διαφόρων εθνικοτήτων και θρησκευτικών πεποιθήσεων. Ας παραβλέψουμε επίσης και το ότι στον χώρο αυτόν που ονομάζεται Ελλάδα, ζούσαν και ζουν Έλληνες μη χριστιανοί ορθόδοξοι (χριστιανοί καθολικοί, μουσουλμάνοι, εβραίοι και πιθανώς(πιθανως? σαν να μου λετε παιδια οτι δεν υπαρχουν Ελληνες με ελληνικη σκεψη?ελευθεροι στο πνευμα?για θυμηθειτε λιγακι ...ποτε δημιουργησαμε τον τεραστιο πολιτισμο? μηπως με την βιαια εξαπλωση του χριστιανισμου στη χωρα μας?  αποδοχη της τεραστιας κληρονομιας ποτε θα κανουμε? σαν αρεσει να ειστε ποιμνια? γι αυτο ψηφιζετε τους ποιμενας σας?) και άλλοι). Γιατί θα πρέπει όταν λέμε «Ιστορία του Ελληνικού Έθνους» να εννοούμε «Ιστορία του Ελληνικού Χριστιανικού Έθνους»;
Μήπως η θρησκευτική πίστη δεν είναι κάτι που θα έπρεπε ο κάθε άνθρωπος να επιλέγει ελεύθερα και αυτοβούλως σε κάποια στιγμή της ζωής του, ύστερα από ώριμη σκέψη και εσωτερική αναζήτηση, όπως άλλωστε, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, συμβαίνει και με την πολιτική ή, ακόμα ακόμα, και με την αθλητική ιδεολογία που ενστερνιζόμαστε;
Σίγουρα τα μεγέθη δεν είναι ίδια(φυσικα  δεν  ειναι...Ελλαδα δεν ειναι αυτη  η  προβατιλα  σημερα, και το ξερετε  ολοι πολυ καλα), ωστόσο πρόκειται για ιδεολογίες που, επαναλαμβάνω, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό καθορίζουν τη ζωή μας. Και ναι, θα ρωτήσει κάποιος, πόσο αυτοβούλως επιλέγουμε το κόμμα, για παράδειγμα, που θα υποστηρίξουμε, όταν η επίδραση του οικογενειακού ή φιλικού ή κοινωνικού περιβάλλοντος είναι πολλές φορές καταλυτική. Συμφωνούμε. Ωστόσο δεν είναι αντικείμενο της σχολικής εκπαίδευσης. Και δεν αναλαμβάνουν δράση οι εκάστοτε κομματάρχες, όπως ακριβώς επιθυμούν να κάνουν τώρα οι ιεράρχες. Δεν αισθάνεται κανείς ότι κινδυνεύει ο ελληνικός πολιτισμός.
Η πίστη είναι καθαρά προσωπικό θέμα και όχι εθνικό. Αναγνωρίζουμε στην Εκκλησία τη συμβολή της στην ελληνική Ιστορία(αναγνωριζουμε  στην Εκκλησια την συμβολη της στην καταστροφη  της Ελλαδας του πολιτισμου , της Δημοκρατιας και της Ελευθεριας), αλλά δεν μπορούμε να αναγκάζουμε τα παιδιά να τη συναντούν μπροστά τους σε όλες τις εκφάνσεις της σχολικής τους ζωής και με κάθε είδους μορφή (προσευχή, εκκλησιασμός, μάθημα Θρησκευτικών, μάθημα Ιστορίας κ.ά.). Είπαμε, γι’ αυτό υπάρχουν τα Σχολεία της Εκκλησίας, τα Κατηχητικά.                                                                          ....ΥΣ...Με κοκκινα γραμματα ειναι τα σχολια  της  αλεπους  του Ολυμπου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.