27 Απρ 2010

Συντονισμένη προσπάθεια εκφοβισμού εκπαιδευτικών


Συντονισμένη προσπάθεια εκφοβισμού εκπαιδευτικών

Διευθύνσεις εκπαίδευσης από διάφορες περιοχές της Ελλάδας φτάνουν έως και να καλούν σε «απολογία» των εκπαιδευτικών που συμπαρατάχθηκαν με το ταξικό κίνημα και απήργησαν στις 21 Απρίλη



Το έγγραφο που στάλθηκε στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της Θεσσαλίας

Διευρυμένη προσπάθεια εκφοβισμού και συντονισμένη επιχείρηση επέμβασης στη λειτουργία του συνδικαλιστικού κινήματος έχει εξαπολύσει η κυβέρνηση ενάντια στους εκπαιδευτικούς και στους διοικητικούς υπαλλήλους που αρνούνται να πάρουν το δρόμο της υποταγής και του συμβιβασμού, επιλέγοντας τη συστράτευση με τις ταξικές δυνάμεις του ΠΑΜΕ.

Ηδη από την Παρασκευή άρχισαν να καταφτάνουν σε σχολεία και Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, έγγραφα και εγκύκλιοι Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης από διάφορες περιοχές της Ελλάδας. Στόχος να επιβληθεί στο δικαίωμα της απεργίας η διαχωριστική γραμμή της «νόμιμης» (22 Απρίλη) και «παράνομης» (21 Απρίλη).

Συγκεκριμένα, εκπαιδευτικοί που απήργησαν στις 21 Απρίλη ...προειδοποιούνται: «Η συμμετοχή (...) σε κινητοποιήσεις που δεν καλύπτονται από επίσημες συνδικαλιστικές οργανώσεις, στις οποίες ανήκουν, είναι αδικαιολόγητη. Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες»! (έγγραφο Περιφερειακής Διεύθυνσης Α' και Β'βάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας προς τους διευθυντές και τα γραφεία Α'βάθμιας και Β'βάθμιας Εκπαίδευσης).

«(...)Η απουσία εκπαιδευτικών από τα υπηρεσιακά τους καθήκοντα, λόγω συμμετοχής σε κινητοποιήσεις που δεν καλύπτονται συνδικαλιστικά από ΔΟΕ, ΟΛΜΕ και ΑΔΕΔΥ είναι αδικαιολόγητη» (έγγραφο Περιφερειακής Διεύθυνσης Α'βάθμιας και Β'βάθμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας).

«(...)Ως εκ τούτου για τους εκπαιδευτικούς/υπαλλήλους που δηλώνουν συμμετοχή σε οποιαδήποτε άλλη απεργιακή κινητοποίηση, εφαρμογή έχουν οι σχετικές διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα και οι λοιπές σχετικές ειδικές διατάξεις, τις οποίες εφαρμόζετε ως αρμόδιοι διοικητικοί Προϊστάμενοι των ανωτέρω» (έγγραφο Περιφερειακής Διεύθυνσης Α'βάθμιας και Β'βάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης προς Διευθυντές Εκπαίδευσης και Προϊστάμενους Γραφείων ΠΕ και ΔΕ).

Για να έρθει το επόμενο βήμα με το οποίο εκπαιδευτικοί καλούνται να δηλώσουν «εγγράφως εντός δύο ημερών γιατί απουσιάζατε από την υπηρεσία σας στις 21/4/2010» (έγγραφο Διεύθυνσης Α' Εκπαίδευσης Ν. Δωδεκανήσου προς δασκάλες της Ρόδου).

Οσο και αν προετοιμάζεται το έδαφος από τους αστικούς μηχανισμούς χειραγώγησης, η απάντηση έχει ήδη δοθεί. Ο μαζικός και οργανωμένος αγώνας των εκμεταλλευόμενων δε στριμώχνεται, ούτε χωράει σε όρια νομοθετικών πλαισίων, υπαλληλικών κωδίκων και εργοδοτικών συνδικαλιστικών οργάνων.

Αμεση κινητοποίηση στη Λάρισα

Αγωνιστική απάντηση έδωσαν, χτες, οι ταξικές δυνάμεις στη Λάρισα, πραγματοποιώντας μαζική παράσταση διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας και καταγγέλλοντας την επιχείρηση τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών. Σε συνάντηση που είχαν με τη διευθύντρια Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, εκείνη χαρακτήρισε σωστή την ενέργειά της και ισχυρίστηκε ότι κατέφυγε σ' αυτή «για να κοπούν τα ημερομίσθια την ημέρα της απεργίας». Η ίδια, γνωρίζει, βεβαίως, ότι δεν χρειάζεται ειδική εγκύκλιος από την Περιφερειακή Διεύθυνση για να κοπούν τα μεροκάματα μιας απεργίας, αλλά αυτό γίνεται από τις ίδιες τις υπηρεσίες για όποιον υπάλληλο απεργεί ή απουσιάζει.

Ζητώντας την άμεση ανάκληση της εγκυκλίου, η Γραμματεία Λάρισας του ΠΑΜΕ τονίζει μεταξύ άλλων ότι: «Αποτελεί ωμή επέμβαση στη συνδικαλιστική αγωνιστική δράση των εκπαιδευτικών, επέμβαση στα ζητήματα λειτουργίας του συνδικαλιστικού τους κινήματος, διατυπώνοντας κρίση (!!) για το αν μια απεργία είναι νόμιμη ή παράνομη! Το αν και πότε θα κάνουν απεργία οι εκπαιδευτικοί, το από ποιον και έναντι σε ποιον "νομιμοποιούνται" για το αναφαίρετο αυτό δικαίωμά τους, δεν είναι και δεν πρόκειται να γίνει αρμοδιότητα της Περιφερειακής Διεύθυνσης και όποιας άλλης υπηρεσίας».

http://www.alfavita.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.