# #

13 Απρ 2021

Νέο Κεραμίδι Κατερίνης: Αστυνομικοί χτυπούν πατέρα και γιο. Στο νοσοκομείο με σοβαρά προβλήματα ο πατέρας.

 


Ξυλοδαρμό από αστυνομικούς καταγγέλλουν πατέρας και γιος – «Χτυπούσαν με μπουνιές και είχαν τα γόνατά τους πάνω στον γιο μου…», αναφέρει η μητέρα

Μία μαρτυρία που σοκάρει καταθέτει στην κάμερα του Mega, η σύζυγος και μητέρα έξι παιδιών, που είδε, όπως ισχυρίζεται, μπροστά στα μάτια της, τουλάχιστον 10 αστυνομικούς να χτυπούν τον άντρα και τον γιο της.

Δείτε στο βίντεο–ντοκουμέντο τα σημάδια στο κορμί του παιδιού της,

μετά τον ξυλοδαρμό.

Είναι οι εικόνες έξω από το γήπεδο του Νέου Κεραμιδίου Κατερίνης. O 58χρονος και ο 28χρονος γιος του, μαζί με άλλους φιλάθλους, έχουν συγκεντρωθεί, παρά τον κορονοϊό, έξω από την περίφραξη και παρακολουθούν τον αγώνα. Αστυνομικοί ειδοποιούνται για να εφαρμόσουν τα προβλεπόμενα και καταγράφονται σε βίντεο να πιάνονται στα χέρια με τους συγκεντρωμένους.

«Ζήτησε ταυτότητα από τον σύζυγό μου, δεν είχε, τους είπε ότι έχει προβλήματα υγείας, είπε ότι δεν τον ενδιαφέρει και ότι θα τον συλλάβει και μετά άρχισε ο ξυλοδαρμός.

Ρίξανε τον άντρα μου κάτω, έχασε τις αισθήσεις του, ήρθε γιατρός να τον συνεφέρει και μετά τους συλλάβανε, τους βάλανε σε ένα κελί», ανέφερε.

«Βλέπουμε μια αγέλη να επιτίθεται σε δύο ανθρώπους, ο ένας δεν μπορούσε να αντιδράσει και επάνω στον γιο να πέφτουν τουλάχιστον 10 να τον χτυπούν και να προσπαθούν να τον ακινητοποιήσουν».

Πατέρας και γιος, συνελήφθησαν από τους αστυνομικούς για αντίσταση κατά της αρχής, απείθεια και εξύβριση και μεταφέρθηκαν στην γενική αστυνομική διεύθυνση Πιερίας. Ο 58χρονος ωστόσο, δεν αισθανόταν καλά και σύμφωνα με τη σύζυγό του, ζητούσε επανειλημμένα, επί δύο ώρες, χωρίς ανταπόκριση από τους αστυνομικούς, να μεταφερθεί στο νοσοκομείο.

«Μετά από δύο ώρες, κάλεσε η κόρη μου ασθενοφόρο, πήρε τον σύζυγό μου, τον μετέφερε στο νοσοκομείο και μόλις έφτασε εκεί, έπαθε οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου».

Οι γιατροί του νοσοκομείου Κατερίνης κατάφεραν να τον σταθεροποιήσουν, ωστόσο, κρίθηκε απαραίτητη η μεταφορά του στην γενική κλινική Θεσσαλονίκης, όπου και τα ξημερώματα της Δευτέρας, υποβλήθηκε σε κατεπείγουσα επέμβαση.

«Το να προσαγάγεις έναν άνθρωπο βίαια και ενώ σου λέει ότι είναι άρρωστος και να αδιαφορείς, αυτό είναι το λιγότερο απάνθρωπο».

Σύμφωνα με την οικογένεια, ο 58χρονος φαίνεται να έχει διαφύγει τον κίνδυνο, ωστόσο, ήδη έχουν καταθέσει μήνυση για τα όσα συνέβησαν και είχαν ως αποτέλεσμα, όπως λένε, να κινδυνεύσει η ζωή του πατέρα αλλά και τον τραυματισμό του γιου του.

Ο Χρήστος Μυστρίδης ένα από τα θύματα του ξυλοδαρμού μίλησε στο Mega.

«Ο πατέρας μου είναι σε κρίσιμη κατάσταση. Δέχθηκε χτυπήματα πίσω στο κεφάλι του…», είπε αρχικά.

«Ήταν κι άλλοι άνθρωποι εκεί. Ξαφνικά έρχεται η αστυνομία να μας κάνουν έλεγχο. Στα 30 μέτρα βλέπω τον μπαμπά μου να αρχίζουν να τον χτυπάνε επειδή δεν είχε την ταυτότητά του μαζί, τρομοκρατήθηκα, πήγα εκεί πέρα και όπως φαίνεται και στο βίντεο και ένας αστυνομικός προσπαθεί με βία να έρθει προς τα πάνω μου.

Ο άλλος αστυνομικός τον κρατάει, του ξεφεύγει, έρχεται προς τα επάνω μου, ορμάνε όλοι μαζί επάνω μου και με έχουν χτυπήσει σε όλο μου το σώμα μου, στον αυχένα, μου το κορμί, μου στο πρόσωπό μου…», ανέφερε περιγράφοντας την βίαια αστυνομική επίθεση.

«15 αστυνομικοί μόνο πάνω μου και με χτυπούσαν με γροθιές παντού. Ο πατέρας μου έχει 80% αναπηρία και δεν μπορούσε να κάνει κάτι και τον άφησαν και κάπου… κόντεψαμε να χάσουμε τον πατέρα μας», πρόσθεσε.

Πηγή: mega

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.