# #

6 Δεκ 2012

ΑΛΕΞΗ, ΣΕ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ...







Αλέξη, είσαι προετοιμασμένος να δεις και πάλι αμέτρητα αφιερώματα για σένα, στην τηλεόραση, στο διαδίκτυο, στα blogs;

Προχώρησε πολύ η τεχνολογία βλέπεις. Προχώρησε και η μάχη της "επισκεψιμότητας"...

Πονάω όσο πάω και λιγότερο Αλέξη, οι απώλειες έρχονται και πέφτουν επάνω μου, η μια μετά την άλλη, σαν δυνατά κύματα.

Μέμφομαι τον εαυτό μου, γιατί υπάρχουν μέρες, πολλές μέρες, που δεν σε θυμάμαι καθόλου. 
Όμως, αν θες πίστεψε το, κάθε χρονιά, όταν πλησιάζει η 6 του Δεκέμβρη,
δεν σκέφτομαι πως είναι του Αγίου Νικολάου,
αλλά πως μια τέτοια μέρα ένας κακός μπάτσος
ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ,
ΕΣΕΝΑ...

Ε, ναι λοιπόν, μόνο το αίμα μάς βγάζει πια από την αδράνεια μας
αλλά εσύ το ξέρεις καλά, πως το αίμα απλά σκοτώνει...

Έφυγες
κι έπρεπε να κινήσουμε Γη και Ουρανό
για να μετουσιώσουμε την δολοφονία σου
σε επαναστατική πράξη.

Έπρεπε να ήσουνα
Η ΣΤΑΓΟΝΑ ΠΟΥ ΞΕΧΕΙΛΗΣΕ ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΜΑΣ
κι απλά,
σε αναλώσαμε μέχρις εσχάτων.

Τι να ζητήσω κι από ποιον λοιπόν σήμερα...
Και τι να πω στο παιδί μου,
που περίμενε από τους γονείς του,
την κοινωνία, την πολιτεία,
την αστυνομία, το κράτος,
να το προστατεύσουν και να του εξασφαλίσουν
ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ...

Όταν, εγώ πρώτα, δείλιασα
και κρύφτηκα στο καβούκι μου
κι...έκανα πως σε ξεχνάω
και πως ήσουν "τυχαίο γεγονός"
έτσι, για να κοιμίσω το λιοντάρι μέσα μου
και να αποδεχτώ τη μοίρα,
που υπέγραψα φαρδιά-πλατιά
την καταδίκη μου, με την σιωπή μου...

ΑΛΕΞΗ
αδίκως περιμένεις
μετουσιωμένους αγώνες.
ΕΠΕΛΕΞΑ ΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΜΟΥ
κι εκεί κάτω είναι τόσο σκοτεινά
που το βλέμμα σου δεν θα διαπεράσει ποτέ τόσο σκοτάδι
(ελπίζω...)

ΜΗΝ ΜΕ ΑΝΑΖΗΤΑΣ.
ΣΕ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ.
ΕΧΑΣΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΜΟΥ,
ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΕΤΑΞΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ
ΜΙΑ ΚΡΥΑ ΝΥΧΤΑ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΗ
ΚΙ ΕΙΠΑ ΠΩΣ
ΗΤΑΝ ΑΠΛΑ, ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΔΥΝΑΤΗ 
ΚΡΟΤΙΔΑ ΚΡΟΤΟΥ-ΛΑΜΨΗΣ,
ΠΟΥ ΜΕ ΤΥΦΛΩΣΕ...

Και μετά, γύρισα ξανά στην "ασφάλεια" μου.
Ξέχνα με...

Σιγά μην απαρνηθείς
Το Απέραντο Γαλάζιο του Ουρανού
για να καρτεράς αιωνίως για μια στιγμιαία αναλαμπή
του θάρρους μου...




























6 σχόλια:

  1. paparia dolofonhse o dh8en "KAKOS" mpatsos pou grafete edw-O MIKROS ALEXHS POU PHGAINE NA PIEI ALKOOL!!!! AN KAI 15 XRONWN,STIN XWRA THS TRELLAS ELLADA DHLADI,KTUPH8HKE APO EKSWSTRAKISMENH SFAIRA KAI OXI EU8EIA BOLH,TIN WRA POU PETOUSE PETRES KAI MPOUKALIA SE ASTUNOMIKOUS!!!!
    ARA POLI KALA NA PA8EI-PHGAINE GUREBONTAS,KAI KLEISTHKE ADEIKA STIN FULAKI ASTUNOMIKOS PAIDI MALAMA,POU EIXE KAI MIA ANAPHRH ADELFH NA PROSEXEI----STIN ELLADA EISTE OLOI ANARXIKOI-TARAKSIES-TEMPELIDES-SUNTAKSIOUXOI APO TA 40 SAS,POLI KALA NA PA8ETE,STIN DIAU8ORA KAI STIS POUSTIES EISTE PRWTOI,AUTA TA GNWRIZOUN OLOI EDW EKSW STIN EURWPH.
    YSTEROG-H8IKOS AUTOURGOS GIA TON MIKRO _TARAKSIA ALEXH EINE H MANNA TOU,AUTH TON AFHSE NA ALWNIZEI TA GHPEDA,TA MPAR KAI TA ANARXIKA STEKIA ,KAI NA KANEI FASARIES,POLI KALA NA PA8EI...
    G Amelethtos (Buzantinos)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΙ' ΑΥΤΑ -ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΣΟΥ, ΝΟΣΗΡΕ ΤΥΠΕ- ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ Ο ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ;;;; ΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΡΩΣΤΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ -ΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΟΥ- ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΑΡΡΩΣΤΟΙ ΣΚΕΤΟ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΣΚΕΤΟ ΕΠΙΣΗΣ... ΑΛΗΘΕΙΑ, ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ...ΙΔΙΟΤΗΤΩΝ ΣΟΥ, ΕΣΥ ΣΕ ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΝΗΚΕΙΣ; ΕΓΩ ΛΕΩ ΣΤΟΥΣ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ... ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΞΥΝΕΣΑΙ ΟΛΗ ΜΕΡΑ, ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ -ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!- ΚΑΜΜΙΑ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΗ ΜΑΛΑΚΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΩΡΑ... ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΟΥ ΕΔΩΣΑ ΟΜΩΣ ΚΙ ΕΤΣΙ ΣΚΟΥΠΙΔΑΡΙΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΟΜΙΣΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.......

      Διαγραφή
  2. "ολοι εδω εξω στην ευρωπη';
    και καλα, εισαι στο εξωτερικο..
    ΜΑΤ-ατζη σε κοβω. κι εχεις να δειρεις μερες ε; με τοσα κομπλεξ τι αλλο να εισαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αριστοφάνη, σ' ευχαριστώ για την αναδημοσίευση. Θα σε παρακαλούσα πάντως να αναγράφεις την ΠΗΓΗ (το blog μου) στο τέλος του κειμένου. Και πάλι σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου είχες έτοιμη την πηγη λίγο πιο πάνω..Σε διαβάζω καθημερινα πάντως....

      Διαγραφή
    2. http://pistos-petra.blogspot.gr/


      Η ΠΗΓΗ!


      Καληνύχτα κι ευχαριστώ.

      Διαγραφή

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.