# #

10 Αυγ 2010

"Δεν συμφωνω ουτε με μια λεξη απο οσα λες, αλλα θα υπερασπιζομαι και με τη ζωη μου ακομα το δικαιωμα σου ελευθερα να λες οσα πιστευεις", ειπε καποτε ο Βολταιρος.


ΠΕΡΙ ΦΙΜΩΣΗΣ



Καλησπερα!
Λοιπον, θελω να κανω ξεκαθαρο πως δεν μου αρεσει να κρυβομαι. Εχω αποψη και την λεω χωρις περιστροφες. Η BUTTERFLY μπορει να ειναι πολυ σημαντικος συμβολισμος για μενα, αλλα οχι δεν ειναι μια αλλη περσονα, ενας χαρακτηρας κρυμμενος μεσα μου, που δεν τολμω να τον μοιραστω με τους αλλους στην καθημερινοτητα μου. Ακριβως οπως ειμαι στο μπλογκ ειμαι και στη ζωη, υποστηριζω ο,τι πιστευω με το ιδιο παθος, εκνευριζομαι εξισου εκρηκτικα, ειμαι συχνα σαρκαστικη και ειρωνικη και αλλα πολλα. Την υπαρξη αυτου του μπλογκ την ξερουν ολοι σχεδον οι φιλοι μου, οχι μονο δεν το κρυβω, αλλα και τους προτεινω να το διαβασουν. Οσα θεωρω δικαια τα προβαλλω, οσα θεωρω αδικα τα κατακρινω εδω σε αυτο το χωρο, γιατι μου δινεται η δυνατοτητα να το κανω και το κανω επωνυμα. Ολες οι διαμαρτυριες και οι επιστολες που εχω στειλει φερουν την υπογραφη μου. Ολοι γνωριζετε το ονομα μου και οσοι εχετε το μεηλ μου και το επιθετο μου. Ειμαι η Χριστινα Λελη. Δεν εχω απολυτως κανενα προβλημα να πω το ονοματεπωνυμο μου και με αυτο να συνεχισω να καταγραφω τη ζωη μου, τις σκεψεις και τις ιδεες μου. Αν αυριο θεσμοθετουνταν η αρση του απορρητου στα μπλογκ, παλι εδω θα ημουν και παλι η Πεταλουδα θα ημουν κι ας χρησιμοποιουσα το Χριστινα.
ΑΛΛΑ! Δεν παυω να πιστευω πως ειναι η απολυτη εξαθλιωση της δημοκρατιας να απειλειται το δικαιωμα του καθενος να κραταει την προσωπικη του ζωη και τα προσωπικα του στοιχεια απορρητα στην διαδικτυακη του δραση. Ειναι εξαθλιωση των θεσμων καταρχην το γεγονος οτι πολλοι αισθανονται πως ειναι αναγκαιο να μην αποκαλυψουν την ταυτοτητα τους, γιατι θα προπυλακιστουν η θα "τιμωρηθουν" κατα τινα τροπο για τις φιλελευθερες αποψεις τους. Μακαρι να ζουσαμε σε εναν κοσμο αγγελικα πλασμενο και βαθια ανθρωπινο, ωστε να μπορει αφοβα καθε ενας απο εμας να εκφρασει τη γνωμη του ανοιχτα. Ομως, δεν ζουμε σε εναν τετοιο κοσμο. Κι οταν δινεται βημα ακομα και στον τελευταιο κατοικο του πλανητη να ακουστει η φωνη του, με τη σιγουρια και την ασφαλεια που προσφερει η ανωνυμια, ειναι εγκληματικο και ανηθικο να του το στερησουμε. Κι ολα αυτα τα περι εγληματικοτητας, δυσφημισης κτλ, ειναι απλα το αλλοθι για να πνιγει καθε δυνατη και καθαρια φωνη. Δεν ειμαστε ηλιθιοι κυριοι, ουτε και αλητες. Φυσικα και ξερουμε οτι στην τεραστια γειτονια του διαδικτυου κυκλοφορουν συκοφαντες, παιδεραστες, εγκληματιες καθε ειδους...οχι μονο δεν τους καλυπτουμε αλλα τους ξεμπροστιαζουμε κιολας, τους γιουχαρουμε και τους πεταμε εξω. Κανενας δεν αμφισβητει την αναγκαιοτητα της αρσης του απορρητου, οταν υπαρχουν συγκεκριμενα στοιχεια εις βαρος καποιου μπλογκερ. Αλλα, αυτες οι γενικευσεις με συνοπτικες διαδικασιες, στις οποιες εχει συνηθισει η Ελληνικη κοινωνια τα τελευταια χρονια, ειναι τουλαχιστον γελοιες! Σπευδετε ολοι να υπερασπιστειτε τη δικαιοσυνη, ζητωντας να δημοσιοποιηθουν τα ονοματα των μπλογκερ, οταν θιγουν ταχα υποληψεις...στην πυρα ο ανοικτος διαλογος, στην πυρα η σατυρα, στην πυρα και οι ιδιοι οι μπλογκερ, γιατι οχι; Αναρρωτιεμαι, γιατι αραγε δεν σας επιασε ο ιδιος ζηλος για αποκαλυψεις μετα τη δολοφονια του Αλεξανδρου Γρηγοροπουλου και κανατε τα παντα να μην αποκαλυφθει το ονομα και κυριως το προσωπο του δραστη; Μετα το Βατοπεδιο και τη Siemens ισως;
Προσπαθειστε Φαρισσαιοι να το παιξετε υπερμαχοι της νομιμοφροσυνης, αλλα κανεις δεν το τρωει πια. Εμεις οχι μονο δεν το βαζουμε κατω, αλλα συσπειρωνόμαστε, γινομαστε μια φωνη εμπρος στην αδικια.
Επαναλαμβανω. Αντιθετα με το πνευμα της εποχης, δεν νιωθω κανενα φοβο να εκφραστω ανοικτα, ομως σεβομαι απολυτα οποιον δεν θελει η δεν τολμαει να το κανει.

"Δεν συμφωνω ουτε με μια λεξη απο οσα λες, αλλα θα υπερασπιζομαι και με τη ζωη μου ακομα το δικαιωμα σου ελευθερα να λες οσα πιστευεις", ειπε καποτε ο Βολταιρος.
ΑΥΤΟ ΚΥΡΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!!!

Δεν πτοουμεθα λοιπον, ΤΩΡΑ αρχιζει το παρτυ!

Από την Butterfly στους Ενωμένους Μπλόγκερ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.