# #

14 Αυγ 2010

Ο Ιησούς στα Ζωνιανά ? ? ?

Αποφασίζει ένα βράδυ ο Χριστός να επισκεφτεί τα Ζωνιανά. Χτυπάει μια πόρτα στην τύχη και του ανοίγουν…

- Καλώς τονε τον σύντεκνο. Κάτσε να ξεκουραστείς.
- Ξέρετε, εγώ είμαι ο…
- Εδώ πρώτα καθόμαστε και μετά συστηνόμαστε.

Τι να κάνει ο Χριστός κάθεται…

- Βάλε μωρή Μαρία να φάμε.
- Μα ξέρετε, εγώ είμαι ο…

- Εδώ πρώτα τρώμε και μετά συστηνόμαστε σύντεκνε.

Τι να κάνει ο Χριστός τρώει…

- Φέρε μωρή Μαρία μια ρακή να πιούμε που ΄ρθε ο ξένος.
- Μα ξέρετε εγώ είμαι ο…
- Εδώ πρώτα πίνουμε και μετά συστηνόμαστε.

Τι να κάνει ο Χριστός, κατεβάζει και τις ρακές του…

- Φέρε μωρέ Σήφη τη νέα σοδειά να την δοκιμάσουμε.
- Μα ξέρετε εγώ είμαι ο…
- Εδώ πρώτα καπνίζουμε και μετά συστηνόμαστε.

Τι να κάνει ο Χριστός, κατεβάζει δυο τζούρες…

- Και τώρα ωρέ σύντεκνε, πες μας… Ποιος είσαι του λόγου σου;
- Ξέρετε… Είμαι ο Ιησούς Χριστός…
- Στο ‘πα μπρε Σήφη, δε στο ‘πα; Φέτος η σοδειά είναι άπιαστη!



http://www.pare-dose.net

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.