# #

17 Ιουλ 2010

ποιος είσαι εσύ που έκρυψες την αλήθεια ;.......ας συστηθούμε...

ποιος είσαι εσύ που έκρυψες την αλήθεια ;
ποιος είσαι εσύ που μου γέμισες το μυαλό με θρησκευτικά , πολιτικά , ιστορικά , κοινωνικά , ηθικά απόβλητα;
ποιος είσαι εσύ που μου γέμισες την ψυχή με φόβο , υποταγή , αντικοινωνικότητα , ντροπή ;
ποιος είσαι εσύ που μου γεμίζεις το κορμί με χημικά , μεταλλαγμένα σκουπίδια;
ποιος είσαι εσύ που μου κρύβεις το παρελθόν μου;
ποιος είσαι εσύ που ελέγχεις το παρόν μου;
ποιός είσαι εσύ που καταστρέφεις το μέλλον μου;
ποιος είσαι εσύ που αντικατέστησες τη ζωή μου με την επιβίωση;............

Έχουμε παρελθόν εμείς οι δύο .
Ο μικρός μου αδελφός έδωσε τέλος στη ζωή του σε ηλικία 27 ετών επειδή δεν ήθελε να προσαρμοστεί στην κοινωνία που εσύ έχτισες.Δεν είχε ούτε οικονομικά , ούτε προσωπικά ούτε ψυχολογικά προβλήματα...
Όλοι μου οι φίλοι έχουν χαθεί , έχουν απομονωθεί , έχουν αναλωθεί στον καθημερινό αγώνα για επιβίωση...
Η οικονομική-κοινωνική κρίση που εσύ δημιούργησες , με κατάντησε από νέο, φιλόδοξο, δραστήριο, ανταγωνιστικό επιχειρηματία , να ντρέπομαι να βγω από το σπίτι μου επειδή χρωστάω και δεν μπορώ να ξεχρεώσω.Είμαι πλέον μισθωτός πείνας που με δυσκολία μεγαλώνει το παιδί του...
Έχουμε παρόν εμείς οι δύο .
Προσπαθείς να με υποτάξεις στις προσταγές σου με όποιο μέσο διαθέτεις...
Ποτίζεις και το μυαλό του παιδιού μου με τα ίδια απόβλητα στο σχολείο για να το κάνεις ζόμπι...
Θα έχουμε μέλλον εμείς οι δύο .
Στον πόλεμο που κύρηξες εναντίον μου , θα νικήσω εγώ.
Δεν ξέρω αν σε λένε "παγκοσμιοποίηση" , "ΒILDERBERG" , "Δ.Ν.Τ." , "πολιτικό" , "δικτάτορα" , "εκκλησία" "μασώνο" , αλλά θα σε μάθω.
Σίγουρα εσύ δεν μπήκες στον κόπο να μάθεις το όνομά μου.
Λοιπόν ας συστηθούμε.
Είμαι η αρχή του τέλους σου.

ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ                                                         ..........http://www.roufianos.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.