# #

14 Ιουλ 2010

Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΣΑΣ!!!


ΑΘΗΝΑ : ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ
ΘΕΣ/ΝΙΚΗ : ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ
ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ: ΣΤΑ ΔΗΜΑΡΧΕΙΑ.

ΩΡΑ: ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΪ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΕΚΤΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ.

Είμαι αυτός που ψήφισε ΚΑΝΕΝΑΣ στην ερώτηση ποιος είναι καταλληλότερος για πρωθυπουργός. Είμαι ένας σοσιαλιστής αναρχικός, αριστερόστροφος ακροδεξιός, φιλελεύθερος τρομοκράτης. Ανήκω στην κατώτερη μέση τάξη των βιοπαλαιστών. Και με την .......
ευκαιρία της κρίσης θυμήθηκα αυτά που μου έλεγαν τόσα χρόνια, πολλοί μεγάλοι άνθρωποι, όπως ο Γκάντι, ο Κρισναμούρτι, ο Βίλχελμ Ραιχ μου μίλησαν για τη μεγάλη δύναμη που κρύβω μέσα μου. Στην ίδια δύναμη αναφέρθηκε πολλές φορές και ο Χριστός στη διδασκαλία του. Και τώρα επιτέλους βρήκα τον τρόπο να σας σταματήσω:

ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΠΑΙΖΩ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ!

Ναι καλά ακούσατε. Απλώς θα σταματήσω να υπακούω. Θα σταματήσω να βγαίνω κάθε πρωϊ στη δουλειά, να δουλεύω μέχρι το βράδυ, να πηγαίνω τα παιδιά στο σχολείο, να τα παίρνω από εκεί, να τα πηγαίνω αγγλικά, γαλλικά, πιάνο και μπαλέτο, να πέφτω το βράδυ ξερός να δω λίγη τηλεόραση να αδειάσει το κεφάλι μου, και να κοιμάμαι. ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΤΙΣ 11/09/2010. Και θα κατέβω στο δρόμο, μαζί με τα παιδιά μου, τη γυναίκα μου, τον παππού και τη γιαγιά και θα μείνω εκεί. Δεν θα φύγω από εκεί, μέχρι να γίνουν δεκτά τα αιτήματά μου. Δε θα δουλέψω. Αν θέλετε όλοι εσείς να κινώ την οικονομία της Ελλάδας, θα παίξετε με τους όρους μου. Θα κατέβω στο δρόμο με ένα σακίδιο με τρόφιμα, περισσότερα από όσα χρειάζονται γι αυτούς που δεν έχουν, και θα το αναγομώνω κάθε πρωϊ.

ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΟΥΝ ΔΕΚΤΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΟΥ.

Με ξεγελάσατε και αυτήν την φορά. Μου είπατε ότι λεφτά υπάρχουν, ότι θα μου φτιάξετε μια άλλη Ελλάδα, ότι θα τιμωρήσετε τους εγκληματίες, ότι θα φροντίσετε για την ευημερία μου.

Και εσείς προδότες, όχι μόνο δεν κάνατε όσα λέγατε, όχι μόνο μου είπατε ψέματα, αλλά με κοροϊδεύετε κατά πρόσωπο καλώντας πολιτικούς να δώσουν λόγο για αδικήματα που παραγράφηκαν και τιμωρώντας τους με αφαίρεση κομματικής ταυτότητας. Πουλήσατε την εδαφική ακεραιότητα της Ελλάδας, χωρίς πριν να με ρωτήσετε, και χωρίς να μου δώσετε άλλη διέξοδο. Ετοιμάζεστε να διαμελίσετε την χώρα μου. Γουρούνια.

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ! ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΣ! ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΩ ΣΕΒΑΣΜΟ! ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ.

Είμαι o τυχερός κληρονόμος της πιο όμορφης πατρίδας του κόσμου. Και της πιο πλούσιας. Δεν το λέω εγώ, το λένε οι έρευνες, και οι διεθνώς αναγνωρισμένοι Ελληνες επιστήμονες που κάνουν εξαιρετική δουλειά. Δεν είμαι ούτε φτωχός, ούτε κακομοίρης. Και αρνούμαι να γίνω. Εχω λεφτά. Αλλά δεν σας τα δίνω γιατί το χρέος που έχετε στα χέρια σας είναι προϊόν απάτης, με σκοπό την υποδούλωση των Ελλήνων. Βλέπω ότι ο μόνος τρόπος να γλιτώσω είναι η ΑΡΝΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ.

ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΩ ΟΤΙ ΠΡΟΛΑΒΩ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ, ΑΠΑΙΤΩ ΑΜΕΣΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ:

-ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΙΣΧΡΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ.
-ΑΡΝΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ. ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΟΜΑΔΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ ΠΟΥ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ.
-ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ Δ.Ν.Τ.
-ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΑΣΥΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΙΣΧΡΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙ ΕΥΘΥΝΗΣ ΥΠΟΥΡΓΩΝ. ΤΩΡΑ.
-ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ. ΕΚΔΟΣΗ ΔΡΑΧΜΗΣ.
-ΜΗΝΥΣΗ ΚΑΤΑ GOLDMAN SACHS ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΑΝΤΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ.

-ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΝΟΜΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ. ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ.
-ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ                                                                                                                                                  
ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ, ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ                                   .... http://ksipnistere.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται...Επίσης χρησιμοποιήστε ελληνική γραφή για να αναρτηθούν τα σχόλιά σας.